شهرستانها

استاندار همدان به مردم دلگرم باشد

استاندار باید به مردم دلگرم باشد و نه گروههای افراطی و دیگر مسئولین استانی با قدرت و قوت به کار حل مشکلات و دغدغه‌های مردم مشغول باشند و نگذارند مسائل حاشیه‌ای خللی در کار آن‌ها به وجود آورد.
محمود الفت دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان گفت: استاندار باید به مردم دلگرم باشد و نه گروههای افراطی و دیگر مسئولین استانی با قدرت و قوت به کار حل مشکلات و دغدغههای مردم مشغول باشند و نگذارند مسائل حاشیهای خللی در کار آنها به وجود آورد.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی علاوه بر غلبه بر بحرانها زمینهای برای اتکا به داشتههای خود مردم استان همدان است اگر به داشتههای خودمان تکیه کنیم حتما در استان خود و بعد هم در دیگر استانها و در ‌‌نهایت کشور موفق خواهیم شد پس باید نگاهمان به ظرفیتهای بالقوه داخلی باشد.

الفت با بیان اینکه تحقق این هدف با عزم ملی در الگوسازی اقتصاد اسلامی میسر است، گفت: مشکلات کشور راه حل داخلی دارد نه خارجی؛ که امید داریم سران قوا در اجرایی کردن آن همت گمارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در همدان با اشاره به میدان سپاه همدان، خطاب به مسئولان دستاندرکار گفت: در این زمینه که مدعی بررسی کارشناسانه هستید تا میدان تبدیل به تقاطع چراغدار شود؛ مگر قبلاً در گذاشتن المانها کار کارشناسی انجام ندادید؛ در عین حالی که چراغدار هم بود.

وی ابراز داشت: آیا هدر دادن هزینههای گزاف المانسازی و طراحی جزء کارشناسی است یا هدر دادن بیتالمال؟ الفت بیان داشت: شورای شهر همدان به وعدههای داده شده عمل کند وگرنه امر مشتبه میشود که تصمیمات احساسی است نه کارشناسی .

https://shoma-weekly.ir/bEJB8o