شهرستانها

استاندار مستندات ایجاد ۱۵ هزار شغل در قزوین را ارائه کند

آقای استاندار مدعی است ۱۵ هزار شغل در استان ایجادشده و یا ارقام قابل‌توجهی از کمک‎‌های مالی به شرکت‌ها و کارخانجات اختصاص‌یافته است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گفت: هیچ شفافیتی در عملکرد مدیران و مسئولان دولت در سطح کلان و استان نمیبینیم بلکه بهنوعی مبهم سخن میگویند تا بتوانند بهزعم خود کارنامه موفقی ارائه دهند.

محمدحسین شفیعیها دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین در گفتگوبا خبرنگار سیاسی شاخص، با اشاره به مشکلات اقتصادی و ضعف مدیریت دولت در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: هدفگذاریهای دولت یازدهم از همان ابتدا بهگونهای بود که حل همه مشکلات کشور را به برجام و مذاکرات گره زد و نوعی خوشخیالی و امید واهی را به جامعه تزریق کرد.

وی افزود: با توجه به بدعهدیهای دشمنان در طول تاریخ بهخصوص آمریکا، ثابتشده که هرگز نمیشود به وعدههای دشمنان دل بست و امیدوار بود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان تصریح کرد: برجام نافرجام، نتیجه شکست سیاستهای غلط دولتی بود که برخلاف اصول و خطوط انقلاب اسلامی وارد جریان مذاکره با آمریکا شد و بدتر از آن نیز به مذاکرات دل بست.

شفیعیها بیان کرد: آقای رئیسجمهور دلخوشی و وعدههای زیادی به مردم داد درحالیکه نتیجه مطلوبی حاصل نشد و امروز هم پس از گذشت ۴ سال دیگر فرصتی برای تدبیر و امید باقی نمانده است.

وی در ادامه گفت: بیماری مزمن بیکاری و عدم اشتغال جوانان، طاقت مردم را به انتها رسانده و این در حالی است که دولت یازدهم از روز اول نگاه غلطی را انتخاب کرد و مغرورانه پیش رفت.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان تشریح کرد: اگر میبینیم آقای رئیسجمهور دائماً از برجام و دستاوردهای آن میگوید برای این است که همه سرمایه سیاسی خود را پای آن گذاشته است.

شفیعیها بابیان اینکه دولتمردان و رئیسجمهور درصدد انکار شکست در برجام هستند، ابراز کرد: متأسفانه مسئولین علیرغم ادعای برخورداری از دیپلماسی قوی و شیوه موفق در مذاکرات، همه داشتهها و سرمایه ملت که محصول ایثار، شجاعت علمی و اعتقادی شهیدان هستهای بود را در تعهد برجام از دست دادند.

وی ادامه داد: امروز پس از گذشت یک سال از اجرای برجام آنچه مردم از دشمن مشاهده و دریافت کردهاند چیزی جز بدعهدی و تحریمهای جدید نیست.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گفت: آمار غلط و مبهمی که دولت به مردم ارائه میکند دو آسیب جدی در پی دارد اول اینکه شخص ارائهکننده بهعنوان کسی که صداقت ندارد معرفی میشود و از طرفی چون این افراد منسوب بهنظام اسلامی هستند، نظام و جمهوری اسلامی نیز در نگاه مردم آسیب میبیند.

شفیعیها در ادامه افزود: شاهد هستیم که برخی از دستگاههای اجرایی در استان در ارائه آمار فعالیتهای خود فریبکارانه رفتار میکنند و فقط به دنبال ارائه آمار تصنعی و مقایسهای با دولت گذشته هستند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بیان کرد: آقای استاندار مدعی است ۱۵ هزار شغل در استان ایجادشده و یا ارقام قابلتوجهی از کمکهای مالی به شرکتها و کارخانجات اختصاصیافته است.

وی تصریح کرد: بهتر آن است که استاندار محترم به مدیران خود دستور دهد تا فهرست شاغلین جدید و نیز کارخانجات مشمول وامهای اختصاصیافته را بهطور شفاف و بر اساس قانون گردش آزاد اطلاعات در اختیار مردم قرار دهند.

شفیعیها در پایان افزود: مردم و جوانان از بیکاری و عدم اشتغال رنج میبرند؛ یک مسئول خادم و متعهد در نظام اسلامی نباید از تداوم چنین وضعیتی سر راحت بر بالین بگذارد.

https://shoma-weekly.ir/Sin1nk