شهرستانها

استاندار زنجان باید شاخص‌های استان را ارتقا دهد

استاندار زنجان باید بتواند خواسته‌های دولت و مردم را انجام دهد.
یدالله صمدی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه استاندار انتخابی زنجان باید استان را به شاخصهای رشد بالا برساند، گفت: استاندار زنجان باید بتواند خواستههای دولت و مردم را انجام دهد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان افزود: با توجه به اینکه دولت روحانی قولهایی به مردم داده و سیاست خاصی را برای دولت ترسیم و افق دیدی را نیز برای همکاران خود مشخص کرده است، باید استاندار انتخابی در استان زنجان از این نظر نیز خواستههای مردم و دولت را مورد توجه قرار دهد.

صمدی با اشاره به اینکه استان زنجان مولفهها و شاخصهایی دارد و از برخی از استانها عقب مانده است، یادآور شد: استاندار انتخابی باید بتواند استان زنجان را به شاخصهای رشد بالا برساند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان همچنین با تاکید بر اینکه اگر دفاع ما در دوران جنگ تحمیلی پیروز نمیشد امروز دین، کشور، انقلاب و هویت اسلامی نداشتیم، گفت: همه ارزشهایی که در کشور وجود دارد را مدیون دفاع مقدس بودیم.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه هنوز آنگونه که باید نتوانستهایم دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین کنیم، افزود: ایران با همه قومیتها و با یکدلی و اتحاد خود در دوران دفاع مقدس در مقابل استکبار ایستاده و آن را شکست داد.

 

https://shoma-weekly.ir/Ag5TqQ