شهرستانها

استاندار جدید مرکزی زودتر انتخاب شود

استاندار مرکزی با آغاز سال نو هرچه زودتر انتخاب گردد و بیش از این استان از این موضوع دچار خسران نگردد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: فرمایشات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر همدلی و همزبانی دولت و ملت باید سرلوحه همه امور قرارگیرد تا نظام جمهوری اسلامی ایران آسیب نبیند.

وی افزود: در سایه همدلی، همگامی و همزبانی دولت و ملت اقتدار جمهوری اسلامی ایران حاصل شده و دشمنان مأیوس و بیمناک میشوند.

نادر مقدسی گفت: سال جاری که آغاز آن همزمان با ایام فاطمیه بود و با نام دخت گرامی پیامبر بزرگوار اسلام عجین شده از سوی رهبری معظم به «سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده که این موضوع در بردارنده تکالیف و وظایفی جدی برای مردم و مسئولین است.

مقدسی در بخش دیگری از سخنان خود به دو رویداد مهم سیاسی در سال 94 اشاره کرد و گفت: در اواخر سال 94 دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را داریم که امیدواریم با همدلی و همزبانی دولت و ملت ضمن برگزاری انتخاباتی پر شور و قانونمند و توأم با انتخاب افراد اصلح، برگ زرین دیگری در کارنامه نظام مقدس و پر افتخار جمهوری اسلامی ثبت گردد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان مرکزی ابراز امیدواری کرد: استاندار مرکزی با آغاز سال نو هرچه زودتر انتخاب گردد و بیش از این استان از این موضوع دچار خسران نگردد.

مقدسی گفت: با توجه به اختلاف نظرهایی که در انتخاب استاندار وجود دارد امیدواریم فردی توانمند و ولایتمدار برای این مسئولیت انتخاب شود و همه گروهها و تشکلات از او حمایت خواهند کرد.

https://shoma-weekly.ir/lCdWTH