شهرستانها

استاندار جدید از ظرفیت های بومی همدان استفاده کند

نیکبخت به عنوان فردی شناخته شده دارای توانمندی‌های بسیاری هستند که امید است در راستای توسعه استان گام‌های مؤثری بردارند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان در پاسخ به سئوالی در خصوص انتخاب نیکبخت به عنوان استاندار همدان گفت: وی به عنوان فردی شناخته شده دارای توانمندیهای بسیاری هستند که امید است در راستای توسعه استان گامهای مؤثری بردارند.

محمود الفت در ادامه با انتقاد از عملکرد نمایندگان در تلاش برای انتخاب استاندار همدان گفت: نمایندگان حق دخالت در کار قوه مجریه را ندارند و رایزنی و تفحص به منظور انتخاب استاندار باید از طریق احزاب انجام شود.

دبیر حزب مؤتلفه در همدان با تقدیر از زحمات آزاد در دوران تصدی مسئولیت مدیریت ارشد استان ابراز داشت: البته وی دو شعار تقویت کشاورزی و ایجاد اشتغال در استان را مطرح کرد اما نتوانست آنها را عملیاتی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه قائل به تغییر بودیم، حضور نیکبخت در همدان را به فال نیک گرفت و گفت: امیدواریم مسئولان به وعدهها و شعارهای خود جامه عمل بپوشانند.

الفت با بیان اینکه استان همدان باید از مظلومیت خارج شود، ابراز داشت: ظرفیتهای بومی استان بسیار بالاست اما هنوز به طور بایسته و شایسته از آن بهرهبرداری نشده است.

وی از استاندار جدید خواست از ظرفیت نیروهای توانمند بومی استان از هر طیف و گروهی استفاده کند و زمینه توسعه بیشتر همدان را مهیا سازد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان همدان در پاسخ به سئوالی در خصوص صدور بیانیهای از سوی شورای هماهنگی اصلاحطلبان علیه نیکبخت به عنوان استاندار جدید همدان گفت: نیکبخت نماینده دولت است و ما نیز طبق فرموده مقام معظم رهبری از این دولت حمایت میکنیم.

وی با بیان اینکه آماده همکاری با دولت در تمام زمینهها هستیم، تأکید کرد: تعامل و همکاری زمینه پیشرفت جامعه را مهیاتر میکند.

الفت در پاسخ به سئوال دیگری در ارتباط با دخالت شورای شهر در مورد انتصابات شهردار همدان، ضمن انتقاد از این موضوع تصریح کرد: شورای شهر حق دخالت انتصاباتهای شهرداری را ندارد.

وی با بیان اینکه انتخاب شهردار توسط شورای شهر انجام شده گفت: شهردار اگر عملکرد مطلوبی ندارد چرا انتخاب شده، اما اگر عملکرد مناسبی دارد، چرا نمیگذارند کارش را انجام دهد.

دبیر مؤتلفه همدان در ارتباط با وضعیت انتخاب شوراها نیز افزود: اعضای شوراها نباید به مردم خیانت کرده و رأی مردم را ارزان بفروشند.

الفت در تشریح این مطلب ابراز داشت: در برخی مواقع بعضی از اعضای شوراهای شهر از طریق این امکان، زمینه را برای کاندیداتوری مجلس و سکوی پرش خود مهیا کردهاند.

وی با بیان اینکه هنوز در انتخابات اعضاء شوراهای اسلامی شهر همدان، ابهاماتی وجود دارد، اظهار کرد: بهتر است نمایندگان فکری برای تعدد کاندیداها، خرید رأی، هزینهها، تخلفات و عدم نظارت مجلس بکنند.

الفت در ادامه سخنانش تصریح کرد: امید است شهردار جدید همدان از سیاسیکاری بپرهیزد و خود را وقف مردم و منافع شهر کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان
https://shoma-weekly.ir/Vb34w9