شهرستانها

از گسترش چتر شورای هماهنگی اصولگرایان استقبال می‌کنیم

معتقدیم که چتر شورای هماهنگی اصولگرایان باید به منظور ورود تمام گروه‌های اصولگرایی باز باشد و ما از این امر استقبال خواهیم کرد.
نادر مقدسی دبیر حزب مؤتلفه استان مرکزی با اشاره به جایگاه شورای نگهبان در ساختار سیاسی کشور گفت: شورای نگهبان همیشه به تکالیف قانونی خود عمل کرده و در دوره پیش رو هم به این وظیفه عمل میکند و انتظار میرود مسئولان اجرایی هم، قوانین و مقررات را به دقت مطالعه کرده و اگر نظری را مطرح میکنند، به گونهای نباشد که ایجاد تردید در افکار عمومی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد اظهارات مقام معظم رهبری در جمع اقشار مختلف مردم در خصوص انتخابات مجلس بیان داشت: مقام معظم رهبری درخصوص سلامت انتخابات آینده و حفظ رای ملت به عنوان حقالناس مطالب مهمی فرمودند که دولت و مسئولان نظارتی و اجرایی باید کاملا به آن عمل کنند.

مقدسی با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در استان مرکزی برای وحدت اصولگرایان اظهار کرد: همه تلاش ما خروج یک لیست واحد از جریان اصولگرایی است.

وی در ادامه با تاکید بر وحدت اصولگرایان افزود: معتقدیم که چتر شورای هماهنگی اصولگرایان باید به منظور ورود تمام گروههای اصولگرایی باز باشد و ما از این امر استقبال خواهیم کرد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی همچنین در خصوص انتخابات خبرگان در استان مرکزی نیز تصریح کرد: جامعتین در بحث انتخابات خبرگان روی افراد کار میکند و تلاشهایی نیز در این زمینه صورت گرفته است و هر نظری که جامعتین ارائه کند مورد قبول ما خواهد بود.

https://shoma-weekly.ir/XOAbtJ