ورزش

از موجودیت والیبال ایران دفاع می‌کنیم

تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان خوب کارکرد. جوانانی که در این میدان رفتند، خیلی خوب کار کردند. با یک تدارکات خیلی خوب تیم را برای این مسابقات و همچنین رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا آماده کردیم.
تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان خوب کارکرد. جوانانی که در این میدان رفتند، خیلی خوب کار کردند. با یک تدارکات خیلی خوب تیم را برای این مسابقات و همچنین رقابتهای قهرمانی مردان آسیا آماده کردیم.

تیمهای آسیایی با تمام توان میآیند که برابر ایران قد علم کنند. به هر حال تیم ملی والیبال ایران در طول سالهای اخیر در سطح جهان بازیهای خیلی خوبی داشته و حالا همه تیمهای آسیایی با تدبیر ویژهای به شکست تیم ملی والیبال ایران فکر میکنند. البته سایر حریفان آسیایی ایران نیز بی کار ننشستهاند.

تیمهایی نظیر چین، ژاپن و استرالیا هم تلاش میکنند تا بهترین نتیجه را در مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورند. همچنان که والیبال ایران رو به رشد است، باید قهرمانی خود را حفظ کنیم و از آن چه که تا کنون به دست آوردیم دفاع کنیم.

 باید هر چه بیشتر اختلاف سطح خود را با تیمهای برتر جهان کم کنیم. بازیهای مقدماتی و انتخابی قهرمانی جهان در تهران خوب بود. درست است که حریفان ایران سطح بالایی نداشتند ولی به هر حال در این بازیها ایران توانست با سیستمهای متفاوتی بازی کند و بازیکنان در جریان مسابقه بهتر یکدیگر را شناختند.

 از امروز هم تیم ملی والیبال ایران در کشور ترکیه اردو زد. ملی پوشان ایران در ترکیه چند بازی تدارکاتی خوب با تیمهای ملی ترکیه و بلغارستان و تیم باشگاهی فنر باغچه خواهند داشت. این بازیها بسیار برای تیم ملی مفید خواهد بود. فدراسیون هم تمام تلاش خود را به کار بسته تا بهترین شرایط را برای بازیکنان فراهم کند و آنان را با آمادگی کامل به مسابقات قهرمانی مردان آسیا اعزام کند.

*مدیر تیمهای ملی والیبال

 

https://shoma-weekly.ir/RYQTUO