شهرستانها

ازکاندیدای واحد اصولگرایان حمایت می کنیم

از نظر ما همه کسانی که توسط شورای محترم نگهبان معرفی شده اند صالح هستند اما ما به دنبال فرد اصلح هستیم و از کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان حمایت خواهیم کرد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در نشست هفتگی این حزب در اراک ضمن تبریک میلاد باسعادت امام علی (ع) به سالروز آغاز به کار حزب موتلفه اسلامی  در اول خرداد ماه سال 1342 اشاره کرد و گفت: پس از ماجرای تصویب‌‌ لایحه انجمنهای ایالتی و ولایتی در سال 1341، دو هیأت مذهبی از کسبه و تجار بازار تهران که از آغاز نهضت نوپای اسلامی به رهبری آیتالله خمینی در حوادث و وقایع آن حضور و فعالیت داشتند و ضرر جدایی را احساس کرده بودند، تصمیم گرفتند با یکدیگر ائتلاف کنند. سپس یکی دیگر از هیأتهای فعال بازار را نیز مطلع و در ائتلاف خود سهیم کردند. آنها پس از ائتلاف، در یکی از ملاقاتهای مردمی با حضرت امام(ره)، ماجرای ائتلاف خود را به اطلاع وی رساندند و ایشان نیز ائتلافشان را تأیید کرد. ائتلافی که بعدها به «هیأتهای موتلفه اسلامی» معروف شد. وی افزود: موتلفه همواره در مسیر ولایت و انقلاب بوده و سوابق این حزب به خوبی بیانگر سلامت و صلابت این تشکیلات در مسیر ارزش های الهی است.

نادر مقدسی در ادامه به اعلام اسامی کاندیداهای واجد شرایط برای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: از نظر ما همه کسانی که توسط شورای محترم نگهبان معرفی شده اند صالح هستند اما ما به دنبال فرد اصلح هستیم و از کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان حمایت خواهیم کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در ادامه افزود: با اعلام اسامی کاندیداهای واجد شرایط وارد مرحله دیگری از انتخابات شدیم و همه باید برای خلق یک حماسه سیاسی بزرگ آماده باشیم و بار دیگر صلابت نظام را به رخ جهانیان بکشیم.

مقدسی گفت: اگرچه انتخابات در کشور ما یک رخداد داخلی است اما همه دنیا چشم به این انتخابات دوخته اند و به همین دلیل انتخابات مظهر آبروی کشور است.

وی در ادامه ضمن محکوم کردن جنایات تروریستها در عراق بر حفظ جان زائران ایرانی توسط نیروهای امنیتی عراق تأکید کرد. مقدسی در پایان با تشریح اوضاع سوریه از تسلط ارتش این کشور بر مناطق حساس سوریه خبر داد و گفت: تحرکات دیپلماتیک برای حل بحران سوریه بدون نقش آفرینی ایران راه به جایی نخواهد برد و هر کنفرانسی که بدون ایران تشکیل شود محکوم به شکست است. مقدسی جنایات وحشیانه گروههای تروریستی در سوریه را غیرقابل تحمل دانست و گفت: این جنایات در مقابل چشمان نهادها مدعی حقوق بشر رخ می دهد ولی آنها دولت سوریه را محکوم می کنند و زمینه را برای ارسال سلاح و مهمات به تروریست ها مهیا می کنند. وی با انتقاد از سیاست های دولت ترکیه در تحولات منطقه بر تجدید نظر این دولت در سیاست خارجی خود تأکید کرد و گفت: دولت ترکیه با سیاست غلطی که در پیش گرفته خود را در منطقه منزوی و منفور ملت های مسلمان خواهد کرد و توصیه می کنیم که دولت این کشور در سیاست های خارجی خود تجدید نظر کند.

https://shoma-weekly.ir/1cVoew