زنان

اروپا به دنبال تباه کردن جوامع مسلمان است

در برخی کشورهای اروپایی معاهده 2030 به کامل اجرا شده و همجنس بازی، آموزش امور جنسی به بچه ها و دانش آموزان تدریس شده است. حال جای سوال است آیا در جامعه اروپایی دختران پسران به سعادت روحی اخلاقی اجتماعی رسیده اند یا نرسیده اند که امروز مسئولان کشورمان به دنبال اجرایی کردن این سند در آموزش و پرورش هستند.
فاطمه فخر، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، در گفتگوی تفصیلی با خبرنگار هفته نامه شما، در مورد بد اخلاقی های انتخاباتی گفت: کشورهای اروپایی به خاطر تباه کردن جوامع دیگر آنها را مجبور می کنند تا معاهداتی که خودشان آن را اجرایی کرده اند و از آن نتیجه برعکس گرفته اند را در کشورشان اجرایی کنند.

مشروح گفتگوی تفصیلی هفته نامه شما با فاطمه فخر عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی به شرح ذیل آمده است.

ارزیابی شما از برگزاری انتخابات چیست؟

انتخابات در همه کشورهایی که بر اساس نماد دموکراسی انجام می پذیرد و برگزاری انتخابات باعث رشد و تنویر افکار عمومی می شود.

از آنجایی که انتخابات برای کشورمان از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و باید قدر موقعیت ها را دانست و به نحو احسنت از آن بهره برداری کرد.

وقتی که در میان هر قشری بتوان با برگزاری انتخابات نمادی از افکار عالی و والای عمومی را در جامعه پیاده کرد باید همگان قدر این موقعیت را بدانند و به نحو احسنت از آن بهره برداری کنند و هر فردی که در جامعه چنین شخصیتی داشته باشد می توان امیدوار بود که اشخاص می توانند نقش فعالی را در تعلیم و تربیت خود داشته باشند.بنیانگذار جمهوری اسلامی (ره) و مقام معظم رهبری انتخابات را نعمتی برای جامعه و ملت می دانند و مردم ما نیز در بعد از انقلاب اسلامی در همه انتخابات حضور داشته و ایفای نقش کرده اند و حضور مردم در عرصه انتخابات باعث گریده تا هر سال بر آگاهی های سیاسی و اجتماعی مردم جامعه افزوده شود.

با اشاره به این که شما در صحبت هایتان در مورد انتخابات بیان فرمودید که باید قدر این موقعیت را دانست نظر شما در مورد بداخلاقی های انتخاباتی چیست؟

کاندیداهای انتخاباتی برای حضور در عرصه انتخابات در مناظرات و رای گیری بیاناتی را مطرح و در مورد
ایده ها و برنامه هایشان صحبت هایی را ارائه می دهند
که ممکن است برخی از مطالبات و صحبت های نامزدها بیانات بحق نباشد.در بین مناظرات انتخاباتی شاهد بودیم که نامزدهای انتخاباتی در مورد مطالبات مردم صحبت به عمل می آورند که گاهی بیان مطالب باعث می شد تا احکام و قوانین در اذهان مرور شود و در برخی مواقع نیز از صحبت ها و وعده های نامزدها این گونه بر می آمد که آنها از احکام و قوانین بهره می گرفتند. طرح مطالبات مردم و بیان ایده های جدید باعث می شود تا همواره عده ای که در جامعه که از حقوق خود بی اطلاع هستند اطلاعاتی در مورد حقوقشان بدست بیاورند.

گاهی در مناظره ها بیان مطالبات ناحق از سوی برخی از کاندیداها برخورد می کردیم که مطالباتشان مطالبات ناحق هستند که می توان این نوع رفتار تعبیری از بداخلاقی انتخاباتی محسوب کرد.

اگر بخواهیم مصادیق بداخلاقی انتخاباتی را بیان کنیم چه مواردی از رفتار مردم یا کاندیداها را می توان در قالب بداخلاقی انتخاباتی برشمرد؟

نوع دیگر بد اخلاقی انتخاباتی که از سوی مردم و شاید کاندیداها صورت می گیرد به حیطه مسائل و مصالح زنان مربوط می شود که برای اجرای آن نامزدهای انتخاباتی می بایست برنامه داشته باشند چرا که بیان این موضوعات امیدواری هایی را برای این قشر بوجود می آورد.متاسفانه برخی از کاندیداها در برنامه های تبلیغاتی برای گرفتن رضایت قشر بانوان کشور اهتمام احقاق حقوق زنان دارند اما برای هیچ یک از آن حقوق ها برنامه در اختیار ندارند.یک سری از بداخلاقی های انتخاباتی که در ایام انتخابات بوجود می آید طرح مطالبات غیر ضروری، از طرف نامزدها صورت می گیرد که هیچ یک به نتیجه نمی رسند چراکه نامزدها برای بیان مطالب خود برنامه ای ندارند تا بعد از انتخاب و پیروز شدن جهت اجرای برنامه ها اهتمام ورزند.یکی دیگر از موارد بد اخلاقی های انتخاباتی آن است که مطالبه نامطلوب از کاندیداها بیان مطالبی است که زمینه اجرایی آن در کشور وجود ندارد است.نامزدهای انتخاباتی نباید بدون پشتوانه در انتخابات وعده دهند که در تحقق آن در آینده با مشکلات بسیاری مواجه شوند.

از آنجایی که سند 2030 در زمان انتخابات بسیار از سوی مسئولین مطرح می شد نظر شما درباره این سند چیست؟

معاهده 2030 بدون موافقت مجلس و شورای فرهنگی انقلابی زنان امضاء شده است و حتی بررسی نشده که آیا اجرای آن به ضرر یا به نفع زنان و دختران سرزمین مان است یا خیر؟معاهده 2030 معاهده ای است که کشورهای غیر اسلامی تاکنون این سند را در کشورشان اجرا کرده اند و این معاهده اصولا برپایه اعتقادات اروپا تدوین شده است و امروز به ایران آورده شده و از سوی مسئولین بدون بررسی این که آیا با فرهنگ غنی اسلامی که در کشور ما وجود دارد همسو می باشد؟ آیا زمینه مطلوب وجود دارد و این برنامه به نفع مردم است؟ که متاسفانه این موارد از سوی مسئولان بررسی نشده است.

در برخی کشورهای اروپایی معاهده 2030 به کامل اجرا شده و همجنس بازی، آموزش امور جنسی به بچه ها و دانش آموزان تدریس شده است. حال جای سوال است آیا در جامعه اروپایی دختران پسران به سعادت روحی اخلاقی اجتماعی رسیده اند یا نرسیده اند که امروز مسئولان کشورمان به دنبال اجرایی کردن این سند در آموزش و پرورش هستند.

چرا اروپاییان در تلاش هستند و اصرار می ورزند که این سند در ایران و کشورهای اسلامی تدریس و اجرا شود؟

کشورهای اروپایی به خاطر تباه کردن جوامع دیگر آنها را مجبور می کنند تا معاهداتی که خودشان آن را اجرایی کرده اند و از آن نتیجه برعکس گرفته اند را در این کشورها اجرایی کنند.

از آنجایی که اسلام همواره برای فرهنگ و رشد فرهنگی برنامه هایی را دارد نخبگان و دانشمندان چگونه می توانند فرهنگ اسلامی ایرانی را گسترش و ترویج دهند؟

ما با داشتن کشور مسلمان و با اعتقادات اسلامی و دانشمندان بسیار زیادی که در زمینه تربیت اخلاق و اجتماعی داریم باید ما به کشورهای غربی برنامه ارائه دهیم نه آنها برنامه های دست چندم و قدیمی خود را به ما بقبولانند.دانشمندان ما به دنبال انتشار و اجری قوانین آیین و روش اسلام در جهان هستند ضرورت دارد تا نواقص برنامه ای اسلامی ایرانی را قبل از انتشار اصلاح کنند.

https://shoma-weekly.ir/U4un3J