زنان

ارجعی الی ربک راضیه مرضیه

در ایام انقلاب در حد سهم خویش در تظاهرات و... فعال بود. در انتخاباتها به عنوان ناظر شورای نگهبان از رأی مردم حفاظت می نمود و در ایام جنگ تحمیلی آموزش کمکهای اولیه و نظامی را فرا گرفت و در پشت جبهه فعال بود.
علیرضا اسلامی- راضیه بادامچیان در اول فروردین سال 1335 به دنیا آمد و در سالهای 1342 و 1343 برادرانش اسدالله و اکبر و شوهر خواهرانش قدیریان و اسلامی و دایی هایش حاج سعید و هاشم و صادق و هادی امانی در نهضت امام دستگیر شدند و در خرداد 1344 داغدار اعدام دائیش شهید حاج صادق امانی بهدست دژخیمان شاه شد. وی مدتی به مجمع فرهنگی صادقیه رفت تا معارف دینی و عربی بیاموزد.

با حاج ابوالفضل نظیفی ازدواج نمود و همسر خوب و فداکار و با سلیقه ای برای وی بود. مجدداً شاهد دستگیری و زندان برادر و شوهرخواهرانش در سالهای 1354 تا 1357 بود. مادر چهار فرزند شد که یکی از آنها فوت نمود و آنها را به بهترین وجهی تربیت نمود.

در ایام انقلاب در حد سهم خویش در تظاهرات و... فعال بود. در انتخاباتها به عنوان ناظر شورای نگهبان از رأی مردم حفاظت می نمود و در ایام جنگ تحمیلی آموزش کمکهای اولیه و نظامی را فرا گرفت و در پشت جبهه فعال بود.

در سال 1366 به حج مشرف شد و در درگیریها در معرض شهادت قرار گرفت و بیهوش شد که همسرش او را نجات داد. گویا خداوند عمری دوباره به او داد تا توشه بیشتری با عمل صالح از دنیا فراهم کند.

از سال 1375 که بخش خواهران حزب موتلفه اسلامی با اذن مقام معظم رهبری قرار شد شروع به فعالیت نماید به این ندا لبیک گفت و به مدت 15 سال در این راه فعالانه شرکت نموده و استقامت ورزید و خواهران را جمع نمود و آموزش داد و در صحنه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی مانند امر به معروف و نهی از منکر، دفاع از حجاب و عفاف، 13 آبان و خروش علیه استکبار جهانی آنها را به صحنه آورد.

به مناطق جنگی اعزام می نمود و در سالگرد پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و شهادت حضرت زهرا(س) و.. مراسم برگزار میکرد و از جاروکشی محوطه تا پذیرایی و مدیریت را خودش انجام میداد.

برای کودکان و نوجوانان محل (پشت مجلس، خ شهید دیالمه) کلاسهای قرآن و... تشکیل داد و دهها نفر از آنها را آموزش داد و سپس یک عبای کوچک به پسران و یک چادر به دختران هدیه میداد و بدینگونه دهها نوجوان را با قرآن آشنا نمود.

 اهل نماز جمعه و جماعت بود و در هر مراسم اجتماعی بهدنبال امام جماعت میگشت تا اقامه جماعت نماید. در منزلش برای اهل البیت روضه داشت، در جلسات هفتگی شورای مرکزی موتلفه اسلامی با حجاب و عفاف حضور منظم و به موقع داشت و در صورت ضرورت سخن کوتاه میگفت.تا در سال 90 به بیماری سرطان مبتلا گردید و چندبار مورد عمل جراحی قرار گرفت و یک سال و اندی با بیماری دست و پنجه نرم کرد و نحیف شد و در اول فروردین 92 و سالروز تولدش، تولدی دوباره یافت و با یک عمر تلاش و مجاهدت و ایثار و فداکاری و حضور در صحنه های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی در ایام فاطمیه ندای حق را لبیک گفته و به دیدار معبودش شتافت و مخاطب ندای (یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعی‏ إِلى‏ رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً فَادْخُلی‏ فی‏ عِبادی وَ ادْخُلی‏ جَنَّتی) شد.

روحش شاد

 

https://shoma-weekly.ir/JwxDDm