شهرستانها

ارائه لیست اصولگرایان برای انتخابات شورای شهر بجنورد

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی از ارائه لیست 11 نفره اصولگرایان برای انتخابات شورای شهر بجنورد خبر داد.
علی احمدنیا در گفتوگو با خبرگزاری فارس کاندیداهای اصولگرایان برای انتخابات پیشرو را از طیفهای مختلف اصولگرایی برشمرد.

وی اظهار کرد: این افراد از چهرههای متعهد، متخصص و کارآمد بوده که دارای سوابق متعدد اجرایی بوده که از همدلی و همگرایی بالایی نیز برخوردارند.

دبیر جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری خراسان شمالی با اشاره به اینکه چهره کنونی بجنورد متناسب با شأن مرکز استان نیست اضافه کرد: امیدواریم با انتخابات افرادی شایسته، شهر از منظر فرهنگی،بهداشتی، زیبایی، فعالیتهای عمرانی، ارتقا و به نقطه مطلوب برسد.

این کاندیدای شورای اسلامی شهر بجنورد از شوراها به عنوان پارلمانهای محلی یاد کرد و گفت:  شوراها جایگاه قابل قبولی در روند امور سیاسی کشور داشته که این امر بیانگر اهمیت شورای اسلامی در کشورمان است.

به گفته احمدنیا شوراهای اسلامی شهر و روستا در ارکان تصمیمگیریهای مهم و امور داخلی سهیم و دخیل هستند و بر اساس مفاد اصل هفتم و یکصدم قانون انتخابات، شوراها نقش مهمی در ساختار نظام کشور دارند.

وی همچنین نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی را از سوی رهبر انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: به طور حتم منویات رهبری چراغ راه تحقق حماسه سیاسی است.

دبیر  حزب موتلفه اسلامی  خراسان شمالی  برگزاری انتخاباتی باشکوه و همایش انسجام و وحدت در 24 خرداد سال جاری را در رفع توطئههای از پیش طراحی شده دشمنان نظام و تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب بسیار مؤثر خواند.

https://shoma-weekly.ir/Fd8QyX