شهرستانها

اختلاف‌سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها مشکل‌ساز نیست

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در خراسان رضوی با اشاره به گروه‌های سیاسی مختلف، اقوام گوناگون و فرهنگ‌های مختلف در کشور اظهار کرد: تفکرات مختلفی در کشور وجود دارد و اختلاف‌سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها مشکل‌ساز نیست اما زمانی که این اختلاف دیدگاه‌ها به شکاف بین مردم و تقابل بین گروه‌های مختلف تبدیل شود خطر است و می‌بایست آسیب‌شناسی شود و در جهت پیدا کردن علل و راهکار درمان تلاش کرد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان رضوی گفت: وحدت و انسجام ملی رمز پیروزی و تداوم انقلاب است.

جواد آرین منش دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان رضوی گفت: گفتگو و تضارب آرا میان گروهها و جریانهای مختلف در صورت توجه به منافع ملی نهتنها نگرانکننده نیست بلکه دربسیاری موارد میتواند مطلوب، راهگشا و تأمینکننده منافع ملی باشد، البته مشروط بر اینکه در مسیر حفظ وحدت و انسجام و منافع ملی جهتگیری شود. وی تأکید کرد: انسجام ملی و ترجیح منافع و مصالح عمومی ضرورت همیشگی جامعه ما است.

آرین منش با اشاره به اینکه برای اینکه گفتگوی میان جریانهای سیاسی بهدرستی مفهوم پیدا کند میبایست آن را در چارچوب منافع ملی، قانون اساسی و اصول حاکم بر نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری استوار کرد، افزود: تا زمانی که انسجام، وحدت، مشارکت و همدلی میان مردم و گروههای سیاسی وجود داشته باشد مسیر انقلاب هموارتر خواهد بود و چنانچه بین جریانهای مختلف به هر شکلی شکاف و اختلاف ایجاد شود این شکافها منافع ملی را به مخاطره خواهند انداخت.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در خراسان رضوی با اشاره به گروههای سیاسی مختلف، اقوام گوناگون و فرهنگهای مختلف در کشور اظهار کرد: تفکرات مختلفی در کشور وجود دارد و اختلافسلیقهها و دیدگاهها مشکلساز نیست اما زمانی که این اختلاف دیدگاهها به شکاف بین مردم و تقابل بین گروههای مختلف تبدیل شود خطر است و میبایست آسیبشناسی شود و در جهت پیدا کردن علل و راهکار درمان تلاش کرد.

نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشتساز قرار داریم و در چنین ایامی رعایت مصالح ملی، حفظ آرامش، حاکمیت اخلاق و گفتگو در فضای مصالحت آمیز و آزاداندیشی و نیز تحمل یکدیگر بیش از سایر ایام ضرورت دارد.

آرین منش خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی افراد و جریانها با رسانههای وابسته خود، بهجای ایجاد فضای گفتگوو تضارب آرا و رعایت آزادی بیان بداخلاقی، تخریب چهرهها، برچسبزنی و هتک حرمت را در دستور کار خود قرار میدهند غافل از آنکه با پنجه بر چهره دیگران انداختن و روشن کردن موتور تخریب نمیتوانند برای خود در پیشگاه مردم فهیم کسب آبرو و اعتبار کنند.

https://shoma-weekly.ir/hXeJ6p