شهرستانها

اختلاف اصولگرایان استان ساخته ذهن مخالفان است

میان ما هیچ اختلافی وجود ندارد چون هدف همه ما یکی است و آن حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت و تعالی ایران عزیزمان است این حرف‌ها ساخته و پرداخته ذهن مخالفان است .
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جریان اصولگرایان بهدنبال حضور حداکثری مردم در انتخابات و تحکیم ارزشهای اسلامی در جامعه هستند، گفت: مشکلات با انتخاب شایستهترینها در مجلس برطرف میشود.

غلام محمد طاهری در گفتگو با خبرنگار «تسنیم» در زاهدان با تبریک دهه فجر اظهار داشت: نزدیک به یک سال است که شورای همگرایی اصولگرایان استان با حضور دبیران احزاب و تشکلهای اصولگرای استان و چند نفر از شخصیتهای فعال و تأثیرگذار بر مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان با محوریت روحانیت با هدف انسجام، وحدت، همگرایی و همسویی نیروهای انقلاب شکل گرفته است.

غلام محمد طاهری گفت: یکی از اهداف این مجموعه فعالیت جدی و مستمر در امر انتخابات حساس و مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است که هم حضور حداکثر مردم را پای صندوقهای رأی داشته باشیم و هم نمایندگان لایق و شایسته و وفادار به نظام و انقلاب و دلسوز به این آب و خاک و مردم به مجلس راه یابند.

طاهری وجود اختلاف میان طیف اصولگرایان را یک شایعه نادرست خواند و گفت: میان ما هیچ اختلافی وجود ندارد چون هدف همه ما یکی است و آن حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت و تعالی ایران عزیزمان است این حرفها ساخته و پرداخته ذهن مخالفان است .

وی ادامه داد: رقابت هر چقدر پررنگتر باشد مفیدتر است، ما اصلاحطلبان را رقیب خود میدانیم و دوست داریم در فضای سالم با آنها رقابت کنیم؛ اما فتنهگران و منحرفان را دشمن میدانیم و با آنها رقابتی هم نداریم چون به رسمیت نمیشناسیم جریان فتنه خیانت بزرگی به این مملکت کرد. پشت پرده براندازی را دنبال میکردند؛ لذا راه برگشت آنان به دامن ملت توبه است.

https://shoma-weekly.ir/e3Xbgf