شهرستانها

اخبار کوتاه

ایلام

حجت الله پیرانی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان آبدانان استان ایلام گفت: آلودگی هوا در ایلام با وجود ریزگردها، زندگی را برای مردم مختل نموده است.

وی افزود: در کنار معضل آلودگی هوا، قطعی سیمهای برق به خاطر پوسیدگی، مشکلات ایلام و حتی روستاهای استان را مضاعف کرده است و لذا مردم این مناطق با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم میکنند.

پیرانی یادآور شد: انتظارات مردم از مسئولین این است که در محلهای اینچنینی حضور یافته و از نزدیک مشکلات را ببینند تا اینکه با تدبیر چارهای بیندیشند؛ در حالی که در این مدت فقط استاندار و مسئول اداره برق منطقه سرکشی کردهاند.

خوزستان

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان خوزستان در حاشیه سفر به رامهرمز اظهار کرد: این شهرستان جایگاه خوبی دارد و منسوب به سلمان فارسی بزرگترین اهل بیت عصمت و طهارت بوده و مرحوم آیتالله بهبهانی نیز در این شهرستان زیسته است.

سید موسی بلادیان ادامه داد: با وجود بزرگانی که در این شهر بوده، باید تلاشهای بیشتری در حیطه نماز انجام گیرد و با شهدای گرانقدرش نقش بسیار مفید و مؤثری در ترویج فرهنگ نماز داشته باشد.

خراسان جنوبی

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در خراسان جنوبی گفت: انتظار ما از جامعه مهندسی این است که توجه ویژه به شهرسازی و به ویژه به معماری اسلامی شهر که مقام معظم رهبری نیز بر روی آن تاکید دارند داشته باشند.

تابعی بیان کرد: مهندسان باید به معماری سنتی، اسلامی نیز در فعالیت شهرسازی و زیبا سازی در چشمانداز آینده شهر بیشتر توجه کنند.

آذربایجان شرقی

معاون اخبار اطلاعات حزب مؤتلفه اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: اعضای شاخه استانی حزب «ندای ایرانیان» موسوم به نسل دوم اصلاح طلبان، در آذربایجان شرقی معرفی شد.

وی افزود: بعد از انتخاب اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران در استان آذربایجان شرقی، اعضای شاخه استانی حزب اصلاحطلب ندا نیز معرفی شدند تا با نزدیکترشدن به ایام انتخابات شاهد فعالیت مضاعف و البته علنی اصلاحطلبان و حامیان دولت برای حضور برجستهتر در عرصه سیاسی بهخصوص کسب کرسیهای مجلس دهم در استان باشند.

رستمی یادآور شد: با پیشنهاد کمیته استانهای حزب ندای ایرانیان و موافقت کمیته تشکیلات و هیئت اجرایی حزب ندای ایرانیان، اعضای شورای استانی پنج استان از جمله آذربایجان شرقی تعیین شدند.

کرمانشاه

اولین جلسه همگرایی اصولگرایان با سخنرانی محمد کرمی راد دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه در مسجد امام رضا (ع) اسلامآبادغرب برگزار شد.

سیستان و بلوچستان

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان بر شناسانده شدن اتاق تعاون در سطح کشور تاکید کرد.

غلام محمد طاهری افزود: یکی از مشکلات اتاقهای تعاون کمبود بودجه و اعتبار لازم است و این موضوع نیز باید بیشتر به اطلاع رسانهها رسانده شود. اتاق تعاون باید از انزوا خارج شود و کارهایش را هر چه بیشتر درسطح کشور به مردم بشناساند.

لرستان

محمدرضا ملکشاهی راد دبیر حزب موتلفه اسلامی لرستان به سمت مشاور امور فرهنگی معاونت امور مجلس و استانهای سازمان صدا و سیما منصوب شد. در حکم وی با اشاره به موضوع سبک زندگی ایرانی - اسلامی به عنوان ماموریت راهبردی شبکههای استانی در حوزه فرهنگ، خواستار افزایش قدرت مدیریت فرهنگی و ایجاد نشاط در جامعه از طریق ارائه راهکارهای پیشنهادی و رسانهای از سوی حوزه مشاور فرهنگی معاونت شده است.

کهگیلویه و بویراحمد

دبیر حزب موتلفه اسلامی شهردهدشت گفت: برنامه اجلاس دبیران حزب موتلفه اسلامی شهرستانها وبخشهای استان به منظورسازماندهی نیروی انسانی و تشکیلات با اهداف بصیرت و هم اندیشی اصولگرایان برگزار خواهد شد.

سید مصطفی بهدارپور افزود: در این اجلاس با توجه به ظرفیت قابل انتظاری که نیروهای اصولگرا در همه شهرها و شهرستانهای استان دارند روند تأثیر گذاری مشارکت فرهنگی وسیاسی با تجربه مردم سالاری دینی و ایجاد مباحث لازم ارائه و قطعا با این مباحث میتوانیم
هم
اندیشی را در شرایط مطلوب فراهم سازیم.

این فعال سیاسی اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی همه جهات لازم را برای برنامههای آغازین اصولگر ایان ارائه نموده و پیش بینی میشود که در آیندهای نزدیک زمینه فعالیت جبهه پیروان خط امام و رهبری در سطح استان فراهم شود.

وی گفت: به فضل خدای متعال درروزهای هفتم و هشتم اسفند ماه ۹۳ شاهد نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی در شهر دهدشت خواهیم بود

https://shoma-weekly.ir/0bwOHh