شهرستانها

اخبار کوتاه

دهه میثاق با ولایت فقیه

محمود خدری معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر در جلسه شورای سیاسی این حزب در استان گفت: ایام دهه فجر را که گذراندیم، باید دهه میثاق با ولایت فقیه بنامیم؛ زیرا در این دهه یعنی از 12 بهمن تا 22 بهمن 57 اکثریت قشرها و گروههای مردمی و نظامی با حضرت امام خمینی(ره) بیعت کردند. پس بر ماست که این دهه را دهه میثاق دوباره با رهبری، امام و شهدا بدانیم که از خون شهیدان و آرمانهای آنها که مهمترین آن حفظ انقلاب است، پاسداری کنیم. وی همچنین در ادامه افزود: قدمزدن ظریف با کری در خیابانهای ژنو هیچگونه پیامی نداشت جز اینکه رئیسجمهور بعد از آن مجبور شده فرد دیگری با فشارهای آمریکا به نمایندگی در سازمان ملل انتخاب کند.

نفسی تازه به میهن

محمد صفایی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان کاشان گفت: مردم غیور دارالمومنین کاشان که همچون دیگر هموطنانشان در 22 بهمن سال 57 به ندای حقطلبی امام خمینی(ره) لبیک گفته و در قیامی عاشورایی ضمن برچیدن بساط ظلم و جور، نظام اسلام واقعی را با هدف زمینهسازی ظهور حضرت ولی عصر(عج) برپا داشتند، بار دیگر در 22 بهمن امسال حماسهای نو آفریدند تا نفسی تازه به میهن اسلامی بدمند. وی افزود: اینک همزمان با سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم شریف شهرستان کاشان با هدایتهای مقتدا و مولای خود، حضرت آیتالله امام خامنهای (مدظله) و با تکیه بر عزت و سعادت میهن اسلامی، شکوه دیگری را به ثبت رساندند. صفایی همچنین گفت: این حضور حماسی تجدید بیعتی بود با مقام معظم رهبری و آرمانهای حضرت امام(ره) که امیدوارم تا ظهور حضرت امام زمان(ع) تداوم داشته باشد.

مردم قزوین قدردان آیتالله باریکبین باشند

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در دیدار با نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه قزوین ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای آیتالله باریکبین اظهار کرد: مردم استان قزوین باید ضمن استفاده از وجود ارزشمند و پرخیر و برکت آیتالله باریکبین، قدردان این شخصیت ارزشمند باشند.

پرچم 50 متری ایران بر دوش نوجوانان حزب موتلفه استان گیلان

جوانان و نوجوانان کانون شهید فهمیده، در ۲۲ بهمن از دفتر حزب مؤتلفه اسلامی استان گیلان پرچم پنجاه متری را همراه با راهپیمایان بر دوش خود حمل کردند.

یک کاندید واحد انتخاب می شود

سید علی محمد دانشی گفت: جریان اصولگرایی در بویراحمد قطعا کاندید خواهد داشت و بر اساس معیارها و ساز و کارهایی شاخصهایی مسیر کار خود را انتخاب می کند و در بین نیروهای متعددی که در این جریان حضور دارند و هر کدام شایسته و صلاحیت ورود به این میدان را دارند که تعدادشان کم نیست یک کاندید واحد انتخاب می شود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اما در بحث انتخابات از میان نیروهای واجد شرایط اجماع و اتفاق نظر صورت می گیرد و در نهایت کسی که می خواهد وارد عرصه انتخابات شود از سوی همه کسانی که واجد شرایط هستند به این فرد کاندید کمک می کنند و با یک تصمیم بر اساس خرد جمعی و وحدت اصولی و عقلایی حمایت شود. معیار ما چارچوب اصولگرایی بوده و همه سوابق افرادی که در صحنه هستند را با معیارها تطبیق می دهیم و کسی را که نمره بیشتری نسبت به سایرین به دست بیارود حمایت می شود.

در اصول انقلاب با کسی تعارف نداریم

یحیی عماری دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان آذربایجان غربی در نشست مشترک احزاب در شب مبارک ۲۲ با عنوان ” ضیافت یاوران انقلاب” گفت : فتنه چراغ قرمز نظام و انقلاب و همه علاقمندان به انقلاب است و در اصول انقلاب با کسی تعارف نداریم.

عماری تاکید کرد : قرار نیست همه اصولگرایان را به فلان شخص که امروز سرکار نیست وصل کنیم و خط بزنیم، بایستی به مطالبات مردمی عمل نموده و نیازهای مردم برآورده شود.

https://shoma-weekly.ir/tazfDT