شهرستانها

اخبار کوتاه

صادق خاراباف معاون اخبار اطلاعات حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان رضوی گفت: اخیراً جریان وابسته به فردی که خود را سید یمانی معرفی می‌کند به تبلیغ چهره به چهره در شهر مقدس مشهد پرداخته و به‌دنبال جذب افراد ساده اندیش هستند و جزواتی نیز توسط همین افراد در شهر مشهد برای پیوستن به این حلقه توزیع شده است.
فعالشدن ستاد احمدینژاد در شهرکرد

مسئول اخبار و اطلاعات حزب مؤتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از سفر دکتر الهام به این استان به دعوت ستاد انتخاباتی احمدینژاد خبر داد و افزود: وی در همایش گفتمان امام و رهبری در شهرکرد سخنرانی کرد و سپس با اعضاء همین ستاد در جلسهای خصوصی دیدار و از انتخابات آتی و برنامههای آن سخن گفت.

یادمان شهید الله دادی  در دفتر یزد

فرمانده سپاه الغدیر یزد در جمع اعضاء حزب مؤتلفه اسلامی یزد با اشاره به برکات انقلاب اسلامی بهخصوص در عرصههای علمی، فرهنگی، پزشکی و هوا فضا و ... گفت: این موفقیتها بهنحو شایسته به اطلاع مردم و جوانان نرسیده است؛ لذا مسئولان وظیفه دارند از فرصت ایامالله دهه فجر برای بیان خدمات و ثمرات نظام به مردم و جوانان استفاده کنند.
سردار فتوحی در ادامه یاد و خاطره شهید الله دادی را گرامی داشت و به تفصیل در خصوص نقش او در دفاع مقدس و لبنان و سوریه اشاره کرد و افزود: دشمنان در سال
های گذشته در نقشههای خود دچار شکست شدهاند و لذا برای رسیدن به اهداف خود بهدنبال دامنزدن به اختلافات هستند؛ بنابراین راه موفقیت و تحقق اهداف انقلاب اسلامی همان ولایتمداری همه نیروهای درون نظام و داشتن بینش و بصیرت مورد اشاره رهبری معظم است.

یارگیری یک جریان انحرافی در مشهد

صادق خاراباف معاون اخبار اطلاعات حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان رضوی گفت: اخیراً جریان وابسته به فردی که خود را سید یمانی معرفی میکند به تبلیغ چهره به چهره در شهر مقدس مشهد پرداخته و بهدنبال جذب افراد ساده اندیش هستند و جزواتی نیز توسط همین افراد در شهر مشهد برای پیوستن به این حلقه توزیع شده است.

همایش وحدت اصولگرایان در بوشهر

همایش وحدت اصولگرایان به مناسبت دهه فجر با حضور دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی چهارشنبه 15 بهمن ماه ساعت 19 در بوشهر برگزار میشود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در بوشهر با اعلام این خبر افزود: آسیبشناسی پس از انتخابات ریاست جمهوری نشان از عدم انسجام و وحدت لازم از سوی اصولگرایان دارد؛ لذا لازم است با برگزاری همایشهای مربوط به موضوع برای حل این مشکل و رفع آن کوشید که انشا الله برگزاری همایش مزبور به همین دلیل انجام خواهد شد.

فاتحی با اشاره به مقطع حضور اصولگرایان در مدیریت کلان استان یادآور شد: در این دوره بهوجودآمدن آرامش و کسب درآمدهای لازم برای مردم موقعیتهایی را به وجود آورد که این خدمات در اذهان مردم فراموش نخواهد شد.

تعریف اصلاحات حقیقی در ساری

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی در استان مازندران در همایش بسیجیان شرکت گاز استان مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک راهبرد اصلاحگرانه برای تغییر مسیر جهان بود، اظهار کرد: در طول تاریخ، حکومت اسلامی مبتنیبر قرآن، عترت و آموزههای دینی در سه مقطع تشکیل شد که آخرین آن به دست امام(ره) با گفتمانی اصلاحگر شکل گرفت.

میثم معافی با تعریف اصلاحات حقیقی و با اشاره به گفتمانهای فتنه افزود: این گفتمانها به ضد اصلاح و در حقیقت محافظهکارانه و در پذیرش گفتمان هژمونیک جهان و نفیکننده وحدت مسلمین بود.

خداحافظی چوبینی

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی در استان فارس گفت: تربیت اجتماعی را ابتدا باید از خودمان شروع و سپس به بدنه سازمان تزریق کنیم.

محمدعلی چوبینی که در مراسم تودیع خود از ریاست سازمان دانشآموزی فارس سخن میگفت؛ بر ضرورت تلاش به موقع برای تربیت اجتماعی تأکید کرد و افزود: اعتقاد بر این است که رشد اجتماعی افراد باید در دو دهه اول زندگی آنها نهادینه شود.

https://shoma-weekly.ir/lcKPOE