شهرستانها

اخبار کوتاه

کرمان: محکومیت تروریسم رسانهای صهیونیستها

بانوان حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان با ارسال بیانیهای اقدام شارلی ابدو، نشریه فرانسوی در انتشار دوباره کاریکاتور موهن علیه نبی مکرم اسلام(ص)و هتک حرمت به پیامبر اسلام را محکوم کردند.

این گزارش افزود: در این بیانیه آمده است؛ حرکت شرم آور و دینستیز نشریه فرانسوی در بازنشر کاریکاتور موهن علیه رسول مهر و رحمت، پیامبر اعظم، قلوب تمامی آزادگان جهان و موحدان علی الخصوص مسلمانان عالم را جریحهدار کرد.

این بیانیه تأکید میکند: اسلام هراسی و به تبع آن اسلامستیزی و ریشهکنکردن اسلام ناب محمدی(ص) سرمنشاء و دستور کار اصلی دولتهای استکباریاست؛ اما قدر مسلم آنچه آشکار میشود؛ نور مقتدر و هیبت استوار اسلام و مسلمین است؛ در آنچه خدا حکم کرده خلل راه ندارد و صد البته همانگونه که امام خامنهای، رهبر فرزانه و اندیشمند انقلاب در پیام آگاهی بخش خود تأکید کردند: این حرکات مذبوحانه دشمنان نشانه عظمت و اهمیت خیزش بیداری اسلامی و بشارتدهنده رشد روزافزون آن است.

انتقاد نسبت به سفر بینتیجه
معاون رئیس
جمهور به اراک

معاون اخبار اطلاعات حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: اسحاق جهانگیری اولین سفر خود به استان مرکزی بعد از انتصاب بهعنوان معاون اول رئیس دولت یازدهم را با افتتاح دو پروژه صنعتی در زرندیه ساوه آغاز کرد. پروژههای فولاد هیربد و قفلسازی زرندیه از جمله پروژههای صنعتی بود که روبانشان را معاون اول رئیس جمهوری قیچی زد تا کفه ترازوی پروژههای افتتاحی این سفر کمی متعادل شود.

وی افزود: در حالی که سفر معاون اول رئیسجمهور به استان مرکزی میتوانست فرصت مناسبی برای بیان مشکلات واقعی این استان باشد سکوت برخی مسئولان و همچنین عدم حضور نمایندگان مجلس از کاربردیبودن این سفر کاست.

جوانان گیلان مدافع

حریم رسول الله (ص)

حسن کربلایی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گیلان از تجمع بخش جوانان و نوجوانان حزب در این استان در پاسخ به هتاکی های نابخردانه دنیای غرب نسبت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و رسول مکرم اسلام خبر داد و گفت: در کنار مصلی دو برنامه در دفاع از نبی مکرم اسلام انجام شد که بتواند ذره ای از تشعشعات خورشید نبوت را به جهانیان بنمایاند .

بیانیه دفتر یزد در سوگ

شهید الله دادی

دبیر استان یزد حزب مؤتلفه اسلامی با انتشار بیانیه ای، شهادت سردار محمد علی الله دادی درجبهه دفاع از اسلام را تسلیت گفت.

سید محمد فقیهی با اشاره به اینکه در سالهای فرماندهی وی بر تیپ الغدیر سپاه پاسداران استان یزد بارها شاهد کلام حسرت آمیز او در آرزوی شهادت بوده اند، افزود: مردم یزد بهویژه عزیزان سپاه و بسیج که خاطرات بسیاری از خدمات این عزیز به یاددارند از این واقعه دردناک مصیبت زده شدهاند.

در پایان حزب مؤتلفه اسلامی یزد فقدان این سرداردلیر را به مردم دارالعباده و استان هم جوار، کرمان بهخصوص همرزمان وی تسلیت و فوز عظیم شهادت را به روح بزرگش تبریک گفت.

تأثیر مبارزه با مفاسد بر اشتغال

روح الله صمدی عملکرد قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی شرایط روبه رشد دارد و در برخورد با مفاسد اقتصادی یک وظیفه قوه قضائیه است ولی پرداختن به این معضل اجتماعی یک کلان همه جانبه و عزم آحاد مردم و دستگاههای دولتی را میطلبد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به تأثیر مبارزه با فساد بر رفع کمبود اشتغال جوانان گفت: ثروتهای ملی هنگفتی که از طریق اختلاس از بین میرود میتواند در اشتغال و رفع مشکلات جامعه تاثیر بسزایی داشته باشد.

https://shoma-weekly.ir/ruvASk