اقتصاد

اخبار کوتاه

رئیس فراکسیون حمایت از تولید ملی و اشتغال مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توجه بیشتر به بخش کشاورزی گفت: مجلس به‌دنبال ایجاد رونق در بخش کشاورزی است؛ زیرا در این صورت می‌توان تولید و اقتصاد کشور را توسعه داد.

بانک مرکزی در بخشنامهای به بانکها اعلام کرد تا صنایع دستی ساخت صنعتگران داخلی در زمره جوایز قابل اعطاء به سپردههای قرضالحسنه پسانداز منظور شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۴ مجلس شورای اسلامی از بررسی کلیات لایحه بودجه ۹۴ در این کمیسیون خبر داد و گفت: کلیات این لایحه هفته آینده در کمیسیون تلفیق بررسی میشود.

کالاهای صادراتی ایران به عراق و افغانستان به علت آیندهنگرینکردن برخی از صادرکنندگان و صدور کالاهای بیکیفیت و بعضاً تاریخ گذشته برگشت میخورد.

رئیس فراکسیون حمایت از تولید ملی و اشتغال مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توجه بیشتر به بخش کشاورزی گفت: مجلس بهدنبال ایجاد رونق در بخش کشاورزی است؛ زیرا در این صورت میتوان تولید و اقتصاد کشور را توسعه داد.

یک مقام مسئول در وزارت نیرو از تکمیل طرح توسعه نیروگاه منجیل با ظرفیت تولید 128 مگاوات برق پاک بهعنوان بزرگترین نیروگاه پاک برق منطقه تا بهمن ماه سال جاری خبر داد.

در ادامه سقوط آزاد قیمت طلای سیاه به محدوده بشکهای ۴۵ دلار، قیمت هر لیتر نفت ایران به ۹۵۰ تومان کاهش یافت که کمتر از بهای یک بطری آب معدنی در بازار داخل کشور است.

معاون وزیر صنعت، با اشاره به جزئیات راه اندازی سه طرح بزرگ فولادی، از دستور جدید وزیر صنعت، برای تسریع در اجرای طرحهای فولادی خبرداد و گفت: 5 میلیارد دلار سرمایهگذاری در بخش فولاد طراحی شده است.

https://shoma-weekly.ir/1w4O9Q