شهرستانها

اخبار کوتاه

اصلاح‌طلبان در کوهدشت به برخی چهره‌های درخشان انقلاب توهین کرده است، با صدور بیانیه‌ای پرسید: «جرم عمار‌های انقلاب چیست که آن‌ها را زمینه ساز ایجاد داعش معرفی می‌کنند؟»

دفتر استان لرستان حزب مؤتلفه اسلامی در کنار دیگر اصولگرایان استان لرستان در واکنش به سخنان حنان، مدیرکل ارشاد لرستان که در همایش
اصلاح
طلبان در کوهدشت به برخی چهرههای درخشان انقلاب توهین کرده است، با صدور بیانیهای پرسید: «جرم عمارهای انقلاب چیست که آنها را زمینه ساز ایجاد داعش معرفی میکنند؟»

حجت الاسلام عبدالحمید خدری معاون دادسرای انقلاب استان بوشهر طی سخنانی در دفتر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: ما شیعیان از نهج البلاغه غافل هستیم، جرج جرداق متفکر مسیحی میگوید من ۱۳ بار نهج البلاغه را مطالعه کردم، ما شیعیان نهج البلاغه را کنار گذاشتهایم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در کرمانشاه با اشاره به برگزاری سمینار اخیر مبارزه با فساد اداری و اقتصادی گفت: نباید چشم بر فسادها و تخلفات کوچک بست و باید با همین رویکرد برخورد قاطعانهای با کوچکترین تخلف داشت. در موضوع سه هزار میلیارد و بعد از انتخابات دور دوم آقای احمدینژاد مدرکی را در خصوص آقای خاوری به رئیس جمهور دادم و به آقای حسینی وزیر اقتصاد هم رونوشت فرستادم که آقای خاوری با توجه به شناخت و مدارکی که هست جایگاه مدیریت بانک برای او مناسب نیست و مورد تأیید نیست.

دکتر کرمی راد افزود: در جواب به ما گفتند که چون ایشان در انتخابات کار کرده و عضو ستاد بوده ما نمیتوانیم کاری بکنیم و باید ایشان باشند. وقتی چنین نگاهی به انتصابات برسد که چون شخصی چند روز در ستادی بوده باید زمامدار بشود و به خاطر خدمتی که کرده زمینه خیانت برای او فراهم شود نتیجه آن همین بود که دیدیم.

حسن کربلایی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز گیلان باید در تمامی صحنهها حضوری فعالی داشته باشند و همراه همیشگی مردم بصیر گیلان باشند. استقلال رسانه یک اصل است، صدا و سیمای مرکز گیلان در پخش برنامههای بصیرتی و فرهنگی دقت بیشتری کرده و تریبون رسانه ملی را در اختیار هرکسی قرار ندهد.

سیدموسی بلادیان دبیر حزب موتفله اسلامی در استان خوزستان که میزبان اجلاس سراسری نماز است؛ گفت: این جلسات برگزار میشوند تا ما بدانیم که فرهنگ اقامه نماز در کل ایران و خوزستان میبایست نهادینه شود. وی افزود: در اجلاس سراسری نماز امسال کارهای خوبی پیش بینی شده که از آن جمله زیارت علی بن مهزیار اهوازی توسط مهمانان ویژه حاضر همچون رئیس جمهور است.

امام جمعه برازجان در دیدار دبیر و اعضای حزب مؤتلفه اسلامی دفتر بوشهر و دشتستان گفت: در دهه اخیر حزبهای فراوانی فعالیت داشتند ولی آنهایی ماندگار شدند که کارشان برای رضای خداوند بود و بقیه از بین رفتند. مؤتلفه از ابتدا تاکنون با روحانیت پیوند محکمی داشته است.

https://shoma-weekly.ir/5Jbu20