شهرستانها

اخبار کوتاه

به منظور اتحاد و همگرایی بین اصولگرایان استان سیستان و بلوچستان، در هفته گذشته سومین جلسه اصولگرایان استان به میزبانی حزب موتلفه اسلامی استان در محل دفتر این حزب برگزار شد.

به منظور اتحاد و همگرایی بین اصولگرایان استان سیستان و بلوچستان، در هفته گذشته سومین جلسه اصولگرایان استان به میزبانی حزب موتلفه اسلامی استان در محل دفتر این حزب برگزار شد.

مهدی هنردیده معاون اخبار و اطلاعات حزب مؤتلفه اسلامی بوشهر با ارزیابی فعال شدن اصلاح طلبان در این استان خبر داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر این روزها میزبان اصلاح طلبانی است که به هر بهانهای خود را به بوشهر رسانده و از پتانسیل دانشجویی در راستای اهداف خود سوء استفاده میکنند. اینگونه برداشت میشود که برخی اصلاحطلبان افراطی مکانی بهتر از دانشگاه آزاد بوشهر برای جولاندادن سیاست بازی و تطهیر جریان خود در جنوب کشور پیدا نکردهاند.

اردشیر شریف زاده معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی خوزستان با اشاره به برنامههای انحرافی شبکههای وهابی در اهواز و برخی شهرستانهای استان علیه کشور عزیزمان ایران عنوان کرد: یکی از اقدامات تخریبی وهابیت علیه تشیع، تبلیغات سوء و برنامههای انحرافی به منظور جعل هویت مذهبی مردم خوزستان است. این در صورتی انجام میشود که این شبکههای معاند کاملاً با هویت مردم ما و حتی هویت شهرستانهای ما بیگانه و نا آگاهاند و در تلفظ اسم برخی شهرهای خوزستان نیز مشکل دارند پس چگونه میتوان انتظار داشت در رابطه با هویت تاریخی و مذهبی این شهرها صادقانه صحبت کنند و نیز شبکههای ماهوارهای با قصد انحراف هویت مذهبی مردم منطقه لحظهای درنگ ندارند.

حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان بر پیوند بین جامعه حزبی و فرهنگی برای انجام کارهای بزرگ را مورد تاکید قرارداد و افزود: جبهه اصولگرایی استان باید در تصمیمات بزرگ در کنار هم قرار بگیرند و در این صورت جبهه اصولگرایی می تواند موفق باشد. دفاع از قانون، اسلام، امامت، ولایت فقیه و اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی جزء وظایف اصو لگرایان است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در ایلام گفت: نادیده گرفتن حقوق اقلیت ها، قتل و کشتار مسلمانان به بهانه مشکوک بودن به تروریسم، شنود مکالمات شهروندان آمریکایی و اروپایی، تبعیض علیه رنگین پوستان و جنایت های آمریکا در خاورمیانه، شمال و مرکز آفریقا لکه ننگی بر کارنامه صلح طلبی ایالات متحده و هم پیمانش است. در سال های اخیر کشورهای مختلفی که در کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل حضور می یابند آمریکا را بزرگترین ناقض حقوق بشریت عنوان می کنند. نصرت الله حیدری خاطر نشان کرد: اما تمام
اقلیت
های مذهبی در کشور ایران محترم و آزاد هستند، از حقوق رسمی برخوردار می باشند و با حفظ جایگاه در مجلس شورای اسلامی آزادانه و بدون دغدغه در مورد حقوق خود و سایر هم کیشانشان تصمیم می گیرند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان گچساران با اشاره به سابقه اختلاف میان اصولگرایان شهرستانهای گچساران و باشت گفت: اکنون چند هفتهای است که اتحاد حداکثری در میان جریان اصولگرای این دو شهرستان ایجاد شده و دیگر هیچ گونه کدورتی را میان این دو جریان در شهرستان گچساران و باشت نداریم. دکتر عزیزالله رحمانی افزود: شاید این نکته حتی بتواند برای کل جریان اصولگرایی کشور درسآموز باشد، اصولگرایان باشت در نشستی که برخی نیروهای اصولگرای گچساران هم حضور داشتند اتمام حجت کردند که اگر دو کاندیدای اصولگرا برای مجلس آینده در صحنه حضور پیدا کنند، وارد عرصه انتخابات نخواهند شد و هیچ کدام را به رسمیت نخواهد شناخت.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کرمانشاه گفت: نشستهای انتخاباتی برای مسئولان دولتی سم مهلک است؛ اخیرا برخی جلسات انتخاباتی در استان برگزار شده که جنبه دولتی دارد. مدیران و مسئولان دولت از برگزاری چنین نشستهایی پرهیز کنند. محمد کرمیراد در نشست هماندیشی احزاب و تشکلهای سیاسی استان کرمانشاه با فرماندار شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه هدف ما نقد مشفقانه و دلسوزانه است، گفت: اگر بیکاری و مشکل اشتغال در استان رفع شود، کمتر شاهد مشکلات و معضلات اجتماعی خواهیم بود.

https://shoma-weekly.ir/u6Mn0b