شهرستانها

اخبار کوتاه

سیدموسی بلادیان، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در خوزستان و رئیس دبیرخانه ستاد استانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های این اجلاس به میزبانی خوزستان تاکنون در هیچ استانی انجام نشده است، عنوان کرد: این اجلاس می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها باشد. وی بر لزوم تهیه نرم‌افزارهای مختلف با موضوع نماز، قرائت صحیح نماز و ... تأکید کرد.

گرانی نان بدون تدبیر زیانبار است :

محمود انصاریان معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین گفت: حذف یارانه نان آثار منفی دارد؛ چرا که قوت غالب مردم است. باید فکری اساسی بکنند تا اینکه به سفره مردم صدمهای وارد نشود.

انصاریان با اشاره به کمبود آب در قزوین یادآور شد: آب رودخانه طالقان که در حال حاضر به تهران منتقل شده است که به کشاورزی قزوین آسیب جدی وارد میشود.

بیکاری منفی نتیجه هماهنگی مسئولین:

محمدتقی حقیقیان دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستانهای آران و بیدگل گفت: ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان در ادارات و سازمانها و همچنین در مساجد و هیئات مذهبی و... بسیار فعال بوده و برخوردارهای اسلامی آموزش دیدهای دارند که آثار بسیار عالی و مثبتی داشته و دارد. ضریب بیکاری این منطقه منفی است و ما خدا را شاکریم که با مدیریت خوب امام جمعه معزز و با هماهنگی بین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم و دیگر مسئولین هماهنگی خوبی وجود دارد که نتیجهاش به مردم خوب و شهید پرور این منطقه میرسد.

محک شعار اعتدال و تدبیر در 16 آذر :

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخشی از موضع دولت یازدهم در خصوص شعار تدبیر و اعتدال در 16 آذر امسال برای همه روشن و آشکار شد. کیست که نداند 16 آذری استثنایی را پشت سر گذاشتیم.

سیدعلیمحمد دانشی رویکرد دولت در 16 آذر امسال را در تضاد 180 درجهای با شعار تدبیر و اعتدال دانست و گفت: کسانی که دائم سنگ آزادی بیان و تحمل مخالف را به سینه میزدند و با آن کاسبی میکردند، ماهیت خود را در 16 آذر به نمایش گذاشتند.

خوزستان الگو شده است:

سیدموسی بلادیان، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در خوزستان و رئیس دبیرخانه ستاد استانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز با اشاره به اینکه برنامهریزیهای این اجلاس به میزبانی خوزستان تاکنون در هیچ استانی انجام نشده است، عنوان کرد: این اجلاس میتواند الگویی برای سایر استانها باشد. وی بر لزوم تهیه نرمافزارهای مختلف با موضوع نماز، قرائت صحیح نماز و ... تأکید کرد.

محوریت موتلفه اسلامی استان خراسان جنوبی:

هجدهمین جلسه همگرایی اصولگرایان در خراسان جنوبی شکل گرفت و دفتر استانی حزب مؤتلفه اسلامی در آن نقش محوری ایفا کرد. تا جایی که خبرنگار فارس در حاشیه نگاری از این مراسم نوشت: بیشترین اعضای شرکتکننده در بین تشکلهای سیاسی از حزب مؤتلفه اسلامی بودند. نوزدهمین مقصد این نشست ها استان گیلان خواهد بود.

https://shoma-weekly.ir/V50C3F