اقتصاد

اخبار کوتاه

ایران خودرو پیشنهاداتی را در قالب «تحویل خودرو دیگری همچون پژو پارس، پژو 206 بجای این خودرو، انصراف و دریافت پول پرداختی شان به همراه سود و انتظار برای افزایش تولید این خودرو» به متقاضیان خودرو تندر 90 ارائه داده است.

متقاضیان تندر 90، پژو پارس تحویل بگیرید، ایران خودرو پیشنهاداتی را در قالب «تحویل خودرو دیگری همچون پژو پارس، پژو 206 بجای این خودرو، انصراف و دریافت پول پرداختی شان به همراه سود و انتظار برای افزایش تولید این خودرو» به متقاضیان خودرو تندر 90 ارائه داده است.

کاهش 10 دلاری قیمت نفت ایران: متوسط قیمت نفت سنگین ایران در بازار جهانی با کاهش بیش از ۱۰ دلاری در ماه نوامبر ۲۰۱۴ به ۷۴.۴۶ دلار در هر بشکه رسید.

حضور یک شرکت خارجی در میدان نفتی آزادگان جنوبی: مدیرعامل شرکت متن از واگذاری ۵۰ حلقه چاه میدان آزادگان جنوبی به یک شرکت خارجی با سرمایه گذاری مشترک با یک شرکت داخلی خبر داد و گفت: تولید از این میدان مشترک با عراق تا پایان سال به ۸۰هزار بشکه در روز خواهد رسید.

قیمت نهایی خودرو دنا هنوز تعیین نشده است: رئیس شورای رقابت با اعلام اینکه هنوز قیمت نهایی دنا مشخص نشده است، گفت: مرکز ملی رقابت بعد از تعطیلات قیمت نهایی این خودرو را اعلام میکند.

انتشار کتاب اندیشههای اقتصادی رهبری: کتاب اندیشههای اقتصادی مقام معظم رهبری با عنوان «راهبردهای اقتصادی» زیر نظر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی منتشر شد.

گرانی ارز برای کسب درآمد دولت کذب است: سخنگوی دولت با اشاره به اینکه برداشت 4.1 میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی غیر واقعی است، گفت: گرانی نرخ ارز برای کسب درآمد دولت کذب است.

https://shoma-weekly.ir/Hitken