اقتصاد

اخبار کوتاه

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی دلیل افزایش قیمت گوجه فرنگی را عدم کاشت این محصول در منطقه بهبهان و کنگان دانست و گفت: گوجه که در اطراف تهران تولید می‌شود فاسد شده که این موضوع بی‌تاثیر بر افزایش قیمت گوجه نیست.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی دلیل افزایش قیمت گوجه فرنگی را عدم کاشت این محصول در منطقه بهبهان و کنگان دانست و گفت: گوجه که در اطراف تهران تولید میشود فاسد شده که این موضوع بیتاثیر بر افزایش قیمت گوجه نیست.

رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر صحت آمارهای اقتصادی کشور، گفت: بانک مرکزی هیچ وقت و در هیچ مقطعی آمارهای غلط نداده است.

معاون حقوقی رئیس جمهور با تاکید بر برگزاری جلسات دو هفتگی در اتاق بازرگانی به منظور رفع موانع تولید گفت: کارآفرینان باعث پیدایش نوآوری در صنعت، تجارت و اقتصاد هستند و دولت نیز در امر ایجاد اشتغال تعهد به وسیله دارد نه نتیجه.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: نظر من این است که در شرایط فعلی اقتصاد کشور مردم توان افزایش قیمت آب، برق و گاز و... ندارند و در مجلس نیز نمایندگان عقیده دارند تا رسیدن اقتصاد به ثبات افزایش قیمت نداشته باشیم.

سخنگوی دولت در خصوص قیمت نفت در بودجه ۹۴ گفت: ۸ سناریو برای قیمت نفت بین ۷۰ تا ۸۰ دلار پیشبینی کردیم و براساس برخی از این سناریوها، سال آینده حدود 2/5 تا ۳ درصد رشد اقتصادی خواهیم داشت.

https://shoma-weekly.ir/792NbM