اندیشه

اخبار کوتاه

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وضعیت نابسامان شبکه‌های اجتماعی گفت: هدف شبکه‌های اجتماعی تخریب بنیان خانواده‌ها است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وضعیت نابسامان شبکههای اجتماعی گفت: هدف شبکههای اجتماعی تخریب بنیان خانوادهها است.

آیتالله موحدیکرمانی اظهار داشت: ما از بیحجابی، کمکاری در ادارات، زیرمیزی و رشوه شکوه داریم، پس کار فرهنگی در این میان چیست؟ حتی مشکلات اقتصادی هم فرهنگی است و در این صورت اقتصاد مقاومتی موفق خواهد شد.

کتاب «مفاتیحالحیات» اثر گرانسنگ آیتالله جوادی آملی برای یکصد و هفتاد و چهارمین بار منتشر و روانه بازار نشر شد و از این حیث در انتظار رکوردی تازه است.

موسس دانشگاه شیعی نیویورک با اشاره به اینکه سالانه نیم میلیون آمریکایی مسلمان میشوند گفت: مسئولان به خیال خام خودشان با ازبینبردن برجهای دوقلو و ایجاد اسلامهراسی، سعی در تخریب اسلام و ممانعت از اسلامگرایی داشتند که در این زمینه شکست خوردند.

آیتالله العظمی وحید خراسانی تاکید کردند: امروز بیش از هر زمانی نیاز به اتحاد و یکپارچگی در کشور و تلاش برای رفع مشکلات مردم وجود دارد.

آیتاللهالعظمی ناصر مکارمشیرازی دیدگاههای فقهی خود را پیرامون اهداء عضو بیان نموده و تاکید کردهاند در مواردی حتی اهدای عضو و پیوند واجب است.

https://shoma-weekly.ir/w1OwIw