اقتصاد

اخبار کوتاه

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به موارد مطرح شده درباره رانت ۶۵۰ میلیون یورویی گفت: این موضوع یک نظر شخصی و برداشت یک فرد از این موضوع است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به موارد مطرح شده درباره رانت ۶۵۰ میلیون یورویی گفت: این موضوع یک نظر شخصی و برداشت یک فرد از این موضوع است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاحیه ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: آخرین مرحله از مطالبات ۳۳۰ هزار بازنشسته کشوری در هفته دولت پرداخت میشود.

معاون ستاد توسعه اقتصادی ایران و عراق، ارزش صادراتی ایران به عراق را هم اکنون ۶ میلیارد دلار عنوان کرد و گفت: تلاش داریم تا ۵ سال آتی به ۳۵ میلیارد دلار برسیم.

مدیرعامل آبفای استان تهران از قطع آب ۳ هزار واحد مسکونی پُرمصرف تهرانی خبر داد.

معاون وزیر نفت با اشاره به توقف واردات گازوئیل از تبدیل ایران به صادرکننده به جای واردکننده این محصول نفتی خبر داد و اعلام کرد: اولین محموله گازوئیل ایران به افغانستان صادر شد.

مشاور صنایع شیر ایران تصریح کرد: کارخانههایی که روغن پالم به شیر و فرآوردههای لبنی اضافه کردهاند باید صراحتا به مردم معرفی شوند.

سازمان بنادر و دریانوردی با احداث سکوی تفریحی در استان مازندران موافقت و مجوزهای لازم را صادر کرد.

وزیر راه و شهرسازی تکمیل پروژههای نیمهکاره این وزارتخانه را بر اساس قیمتهای سال ۹۲ حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پروژههای عمرانی نیمهکاره کشور بسیار زیاد هستند و تنگناهای مالی نیز خیلی جدی است.

روزنامه روسی کامرسانت در گزارشی نوشت که واشنگتن تلاش کرده است از امضای قرارداد چند میلیاردی بین مسکو و تهران جلوگیری کند. طبق این گزارش، روسیه در چارچوب این تفاهمنامه از ایران نفت میخرد و ماشین آلات، تجهیزات، فلزات، غلات را تحویل و خدمات را ارائه میدهد.

https://shoma-weekly.ir/RWY1Xz