اقتصاد

اخبار کوتاه

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس گفت: ضرر هر ایرانی از ناحیه قاچاق کالا، ماهیانه معادل ۱۰۵ هزار تومان است. محمد بذرافشان اظهار داشت: قاچاق کالا سالیانه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار فرصت شغلی را در کشور از بین می‌برد.

دبیر کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به ارائه توضیحاتی پیرامون روند پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت و اظهار کرد: وامها طبق روال سالهای گذشته اعطا میشوند. محمد اسدی افزود: برای هر استان سهمیهای در نظرگرفته شده است که بازنشستگان بر اساس آن در کانونها ثبت نام میکنند، اما تعداد وامهای قابل واگذاری چندان بالا نیست که همه بازنشستگان بتوانند از آن استفاده کنند.

دبیر کمیسیون برنامهریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس گفت: ضرر هر ایرانی از ناحیه قاچاق کالا، ماهیانه معادل ۱۰۵ هزار تومان است. محمد بذرافشان اظهار داشت: قاچاق کالا سالیانه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار فرصت شغلی را در کشور از بین میبرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقهای تهران از چهار برابر شدن مصرف برق نسبت به پیشبینیها در خرداد و تیر خبر داد.

سرکنسول ایران در پاکستان در مصاحبه با خبرنگاران این کشور، گفت: خط لوله گاز ایران و پاکستان با مخالفان داخلی و خارجی مواجه است. حسن درویش وند به اسامی این عوامل مخالف اشاره نکرد اما گفت: «از عوامل مخالف و بازدارنده مراقبت میکنیم تا تاثیر آنها را بر اجرای این پروژه کاهش دهیم».

https://shoma-weekly.ir/1YbaTH