ورزش

اخبار کوتاه

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در کنفرانس اقتصاد ورزش گفت: متاسفانه در کشور ما صنعت ورزش جا نیفتاده و ما با درآمدهای حاصل از ورزش فاصله معناداری داریم.

 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در کنفرانس اقتصاد ورزش گفت: متاسفانه در کشور ما صنعت ورزش جا نیفتاده و ما با درآمدهای حاصل از ورزش فاصله معناداری داریم.

   

فاشانو سفیر فوتبال نیجریه با اشاره به اینکه آرژانتین بزرگترین تهدید برای نیجریه در گروه F نخواهد بود و باید مراقب شاگردان کیروش هم بود، اظهار داشت: به نظر من ایران در جامجهانی همانند غول خفته خواهد بود. ایران را نباید دست کم بگیریم. به نظرم آنها شیر خفته هستند.

   

هفته گذشته اعلام شد که حسین هدایتی در دیدار با مسئولان وزارت ورزش و جوانان با پیشنهادی برای بر عهده گرفتن ریاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مواجه شده و حتی نسبت به این پیشنهاد واکنش مثبت هم داشته است. اما ساعاتی بعد این موضوع به طور کامل از طرف وزارت ورزش و جوانان تکذیب شد.

   

احمد دنیامالی، با استعفا از شورای شهر و اخذ تایید صلاحیتش از وزارت ورزش و جوانان، روز چهارشنبه بدون مشکل در مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی شرکت کرد و موفق شد برای مدت چهار سال ریاست این فدراسیون را بر عهده بگیرد.

دنیامالی قبل از این نیز دو دوره ریاست فدراسیون قایقرانی را برعهده داشت اما در زمان وزیر قبلی ورزش و جوانان از سمتش برکنار شد و مشکلاتی در عرصه
بین
المللی برای قایقرانی ایران بوجود آمد.

   

امیررضا خادم یکشنبه گذشته با حکم محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان نماینده تام الاختیار وی در پیگیری فرایند خصوصیسازی و واگذاری باشگاههای استقلال و پرسپولیس شد.

   

به دنبال قطع همکاری فدراسیون والیبال با خولیو ولاسکو، مسئولان این فدراسیون از حاصل شدن توافقات نهایی با «لورنزو برنادی»، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی خبر دادند.

وی که عنوان بازیکن قرن را در اختیار دارد از میان ۶ گزینه مورد نظر فدراسیون والیبال و با تاکید ولاسکو به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال انتخاب شد.

https://shoma-weekly.ir/Ms59PG