ورزش

اخبار کوتاه

مسابقات بین المللی ورزشهای زورخانه ای و هنرهای فردی بزرگداشت دهه فجر در شهرستان سنندج برگزار میشود.

کاراته مدیر لایق خود را شناخت

«علیرضا سمندر» که از سال 1386 از سمت ریاست فدراسیون کاراته کنار رفته بود، هفته گذشته با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید فدراسیون کاراته منصوب شد تا پس از 6 سال یکبار دیگر به پشت میز خود در ورزشگاه شهید کشوری بنشیند. وی شنبه گذشته با استقبال جمعی از اهالی کاراته وارد فدراسیون شد، محسن آشوری در این دیدار ضمن خیرمقدم به سرپرست جدید از تلاشهای رئیس سابق فدراسیون کاراته تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که با حضور دوباره آقای سمندر، کاراته همچون گذشته مسیر پیشرفت و تعالی را طی کند و در میادین مهم آسیایی و جهانی برای کشور جمهوری اسلامی ایران افتخارآفرین باشد.

ثامن الحجج سبزوار قهرمان نیم فصل والیبال نشسته
آخرین هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته جام ایثار با برگزاری سه دیدار در شهرستانهای سبزوار، گچساران و قزوین انجام شد که طی آن تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه 3 بر صفر مغلوب میهمان خود ذوب آهن اصفهان شد. شهرداری تبریز نیز با حساب 3 بر 2 میزان خود فیروز قزوین را شکست داد و ثامن الحجج سبزوار در خانه با نتیجه 3 بر یک از سد تیم گسترش فولاد تبریز عبور کرد.با برگزاری این سه دیدار تیم ثامن الحجج سبزوار به عنوان قهرمان نیم فصل اول شناخته شد. گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.نخستین هفته از دور برگشت این مسابقات از 28 دی ماه جاری آغاز خواهد شد.

سنندج، میزبان ورزشهای باستانی گرامیداشت دهه فجر
مسابقات بین المللی ورزشهای زورخانه ای و هنرهای فردی بزرگداشت دهه فجر در شهرستان سنندج برگزار میشود.در این دوره از مسابقات شش تیم خارجی از روسیه، عراق، بلاروس، لیتوانی، تاجیکستان و جمهوری آذربایجان به همراه پنج تیم از ایران جمعاً 11 تیم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.این مسابقات در رشته کشتی پهلوانی و هنرهای فردی در بهمن ماه آینده در شهرستان سنندج برگزار خواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/EIPTX3