شهرستانها

اخبار کوتاه

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کردستان در نشست با استاندار:

تشکلهای سیاسی استان باید براساس برنامه نامزد معرفی کنند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کردستان گفت: تشکلهای سیاسی و نامزدهای آنها باید برنامه داشته باشند.

جلیل مهدیعراقی به همراه فعالان سیاسی استان کردستان در نشست با استاندار ضمن تاکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی تصریح کرد: تشکلهای سیاسی و نامزدهای آنها باید برنامه داشته باشند و هر گروه سیاسی بر اساس برنامه و نه تخریب دیگران، نامزد معرفی کند.

دبیر استان کردستان این موضوع را موجب شور و نشاط انتخاباتی دانست و افزود: سیستم قانون انتخابات ما دچار مشکل است و تعداد پرشمار نامزدها متاثر از این قضیه خواهند بود.

مهدی عراقی، مهمترین بخش انتخابات را هیئتهای اجرایی عنوان کرد و گفت: طبق قانون هر فرماندار باید 30 معتمد را به عنوان هیئت اجرایی معرفی کند و لذا باید این هیئتها همگی دارای تفکرات و اخلاق سیاسی باشند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان هم در این دوره تصریح کرد: در ساختار و نحوه برگزاری انتخابات خبرگان هم در این دوره باید دقت شود .

حسن کربلایی:نامزدهای استان را به دور از حب و بغض شخصی به مردم معرفی می کنیم

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گیلان گفت: مخالفت با نیرنگ و فریب و وعده های دروغین ، منش اصولگرایانه است

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز رشت؛ دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در گیلان گفت: این حزب از نامزدهای انتخاباتی خود برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت خواهد کرد . حسن کربلایی با اشاره به انتخابات پیش رو و وحدت بین اصولگرایان گفت :باید از حب و بغض شخصی دوری کرده و داوطلبان مورد تایید اصولگرایان را زودتر به مردم معرفی کنیم. وی اعلام کرد: جریان اصلاحات نباید خود را تافته جدا بافته از مردم بداند ، چرا که همه مردم به دینداری، پاک دستی و راستگویی علاقمندند.

حسن کربلایی گفت : مخالفت با نیرنگ و فریب و وعده های دروغین ، منش اصولگرایانه است.

ضمنا طبق گزارشات واصله نهمین سلسله از نشستهای حزب مؤتلفه اسلامی بندر آستارا چندی پیش در دفتر حزب مؤتلفه اسلامی آستارا و با حضور جاوید لقمان نیا دبیر این شهرستان برگزار گردید .

قدر دانی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سمنان از تلاش های نیروی انتظامی

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سمنان ضمن ابراز خرسندی از نزولات آسمانی گفت: محورهای برف گیر استان سمنان عبارتند از ؛ برخی از گردنه ها و ازجمله 25 کیلومتری سمنان به طرف مشهد و نیز گردنه آهوان. حسن خرمیان، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان محورهای کویری استان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در بین محورهای کویری استان، باید از محور دامغان به اصفهان نام ببریم که در این قسمت گاهی برف قابل توجهی می نشیند که بهره آن نصیب اصفهانی ها هم می شود. وی در پاسخ به اینکه آیا فقط در گردنه ها بارش برف داشته اید و یا اینکه در داخل شهرهای بزرگ و شهرستان ها هم بارش برف بوده؟ اظهار داشت: مردم نیازمندند که در شهرها هم این نعمت الهی را داشته باشند ولی فعلا اینگونه نیست و در شهرها برف کمی باریده اما در عوض در گردنه ها و محورهای کوهستانی برف خوبی باریده است و از این بابت باید از خداوند شاکر باشیم. البته همین هم در مقیاس با پاییز سال های قبل بسیار خوب بوده است.دبیر حزب مؤتلفه استان با ابراز تشکر از نیروی انتظامی به دلیل برگزاری رزمایش طرح زمستانه و نیز استقرار حدود ۳۰ اکیپ امدادی در محورهای کوهستانی و برف گیر استان سمنان ، از تلاش های نیروی انتظامی برای امدادرسانی به مردم در هنگام بحران، قدردانی کرد.

وی در خاتمه شکر و سپاس از خدای متعال را از وظایف الهی مردم برشمرد و آنان را به این موضوع فراخواند.

https://shoma-weekly.ir/9dGids