شهرستانها

اخبار کوتاه

محمدحسن شفیعی‌ها، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در قزوین در سوگ معاون سیاسی این استان گفت: با وجود آنکه مرحوم انصاریان حضور گسترده و پررنگی در مبارزات انقلابی داشت؛ اما تمایلی به قدرت نداشت و همواره زندگی ساده و به دور از تجمل داشت.

تقدیر از برگزارکنندگان بزرگداشت 3000 شهید سمنان

حسن خرمیان دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سمنان از برگزارکنندگان بزرگترین رخداد فرهنگی سال و کنگره بزرگداشت سرداران و سه هزار شهید استان سمنان تقدیر کرد و اقدام آنها را حسناتی برشمرد که باقی خواهد ماند. این پدر شهید گفت: همه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مسئول هستیم و تنها نامگذاری چند کوچه و خیابان و میدان شهرها برای ادای دین و انجام وظیفه کافی نیست.

تجلیل از انصارالله

در مراسمی که دفتر حزب مؤتلفه اسلامی در گیلان با حضور دو عضو انصارالله برای تجلیل از مقاومت یمن برگزار کرده بود؛ برادر 5 شهید انصارالله به بیان ابعاد مقاومت مردم یمن، تاریخ انصارلله و ابعادی از جنایات سعودی در بمباران یمن پرداخت.

همایش بزرگ اصولگرایان خراسان شمالی

همایش بزرگ اصولگرایان خراسان شمالی اواخر این هفته با حضور استانداران اصولگرای ادوار استانهای خراسان همچون محمدنبی حبیبی، حسن غفوریفرد، سیدصولت مرتضوی، بهروز همتی، محمد حسین جهانبخش و محمود احمدی بیغش برگزار خواهد شد.

در سوگ معاون سیاسی قزوین

محمدحسن شفیعیها، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در قزوین در سوگ معاون سیاسی این استان گفت: با وجود آنکه مرحوم انصاریان حضور گسترده و پررنگی در مبارزات انقلابی داشت؛ اما تمایلی به قدرت نداشت و همواره زندگی ساده و به دور از تجمل داشت.

هشدار پیرامون خرید رأی

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در کرمانشاه با بیان اینکه دستگاههای نظارتی و اطلاعاتی باید در انتخابات فعالیتهای افراد را رصد کنند، افزود: ما در بعضی از انتخاباتها شاهد بودهایم که عدهای برای خرید رای قیمت میدهند و حتی صدای این افراد را ضبط کردهایم و بعضی از دوستانمان از آنها فیلم هم گرفتهاند؛ اما هیچ ابایی ندارند انگار پرتقال میفروشند و بهراحتی قیمت میدهند.کرمی راد با اشاره به اینکه در بعضی مناطق محروم عده کمی به خاطر فقر مجبور میشوند رای خود را بفروشند، خاطرنشان کرد: ارزش یک رای خیلی بیشتر از این مبالغی است که داده میشود.

https://shoma-weekly.ir/51V1u9