شهرستانها

اخبار کوتاه

تعیین و معرفی مسئولین امر به معروف 4 استان

مسئولین جدید امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی در ۴ استان آذربایجان غربی، اردبیل، قزوین و مازندران تعیین و توسط دبیران استانهای مزبور با صدور حکم معرفی شدند.

شورای راهبردی وحدت در گچساران

عزیزاله رحمانیاصل دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برای انتخابات مجلس دهم جرقه وحدت زده شده است، افزود: اکنون یک شورای راهبردی 15 نفره در گچساران وضعیت و ویژگیهای نامزدها را بررسی میکنند و انشاءالله بتوانیم به یک گزینه معقول برسیم.

وی با اشاره به اینکه جریان رقیب زودهنگام وارد انتخابات شده و جلسات و همایشهای انتخاباتی برگزار میکنند، خاطر نشان کرد: اگر در بین اصولگرایان تفرقه و واگرایی رخ بدهد، در نهایت ارزشها به ضد ارزش تبدیل میشود.

محکومیت درج مطالب کذب علیه نماینده سابق اردبیل

دفتر حزب مؤتلفه اسلامی استان اردبیل با انتشار بیانیه ای درج مطالبی کذب و ناروا علیه شخصیت حجتالاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی نماینده اصولگرای این استان در اینترنت را محکوم و از آن چه به ستاد انتخاباتی این حزب در انتخابات مجلس نهم نسبت داده شده بود، اعلام برائت کرد.

خبرهای خوش وحدت از بوشهر

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: اردوگاه اصولگرایان استان بهترین زمان همدلی و وحدت را میگذراند و اگر این همدلی به همین منوال ادامه پیدا کند قطعا چهار نماینده استان در مجلس آینده اصولگرا خواهند بود.

https://shoma-weekly.ir/OjeB0y