اقتصاد

اخبار کوتاه

بزرگ‌ترین فرش ماشینی جهان مزین به جمله «من عاشق محمد هستم» در ۲۱ متر مربع توسط متخصصان داخلی، بر پایه مواد پلی استر فیلامنت و پنبه طراحی و تولید شد.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از خودروسازان با اعلام اینکه مهلت دو ماهه مجلس به وزیر صنعت تمام شده است، گفت: وزیر صنعت باید گزارشی از فعالیت خود برای اجرایی شدن نتایج گزارش تحقیق و تفحص اعلام کند.

منابع هندی اعلام کردند ایران استاندارد کودکس پلاس در مورد محصولات غذایی را پذیرفته و به هیئت هندی که اخیرا به تهران سفر کرده در مورد واردات برنج از هند در آینده نزدیک اطمینان داده است.

بزرگترین فرش ماشینی جهان مزین به جمله «من عاشق محمد هستم» در ۲۱ متر مربع توسط متخصصان داخلی، بر پایه مواد پلی استر فیلامنت و پنبه طراحی و تولید شد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به ساخت ترمینال ۳ و پارکینگ مقابل این ترمینال با سرمایهگذاری خصوصی، گفت: با انتقال پروازهای حج به فرودگاه امام، نیازی به ترمینال پنج نبود بنابراین سازه این ترمینال در حال انتقال و نصب در فرودگاه آبادان است.

برخی از نمایندگان مجلس درباره تصمیم دولت در زمینه واردات ۲ میلیارد دلاری به شکل انحصاری به دست دو شرکت دولتی نامهای به رئیسجمهور ارسال کردند.

https://shoma-weekly.ir/hr0n4K