شهرستانها

اخبار کوتاه

هرمزگان فعالترین استان حزب مؤتلفه در امر به معروف

معاون امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی، هرمزگان را فعالترین استان حزب مؤتلفه در بخش امر به معروف معرفی کرد.

بومیان که در اجلاس دبیران استانهای حزب سخن میگفت، با اشاره به مهمترین اقدامهای انجام شده در سال ۹۳ گفت: فعالیت براساس شیوه نامه‌‌های اجرایی، جذب و سازماندهی نیروهای داوطلب در استانها و آموزش آنها از جمله اقدامات تشکیلاتی در این حوزه بوده است.

همچنین اجرای طرح پژوهشی عفاف و حجاب در ۲۵ استان، ارزیابی وضعیت نمایشگاههای کتاب، مطبوعات و ارزیابی وضعیت عفاف و حجاب و شئونات اسلامی در مراکز گردشگری، مراکز آموزشی، مراکز تجاری، مجالس عزاداری و وضعیت پرستاران نیز در بخش فعالیتهای نظارت و ارزیابی انجام شده است.

وی اظهار داشت: در زمینه تعامل با نهادها نیز برگزاری جلسات مشترک با ستاد احیاء و معاون حقوقی وزیر ارشاد و مکاتبه با وزارتخانه ها، نهادها و مؤسسات دولتی و غیردولتی در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر از جمله اقدامات این معاونت بوده است. بومیان خواستار تعامل بیشتر دبیران و مسئولین امر به معروف استانها با نهادها به ویژه ستاد احیاء شد و افزود: با
نهایی
شدن طرح حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در سال آینده تحول جدی در انجام این فریضه را شاهد خواهیم بود.

تکذیب شایعه استعفای دبیر خراسان جنوبی

برخلاف شایعههای مطرحشده در استان، قائممقام دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در خراسانجنوبی گفت: استعفای حجتالاسلام تابعی از سمت دبیری این حزب در استان صحت ندارد.

محمد قریب افزود: در دیدار آقای ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی از خراسانجنوبی هیچ صحبتی از استعفای ایشان نبود.

کارنامه ۳۶ ساله آمریکا در دانشگاه فرهنگیان رشت

حسن کربلائی دبیر حزب موتلفه استان گیلان با حضور در پردیس رشت دانشگاه فرهنگیان پیرامون استکبار ستیزی به ایراد سخن پرداخت.

وی در این نشست که با استقبال پرشور دانشجویان مواجه شده بود، به بیان شاخصههای شناخت استکبار و تجزیه و تحلیل عملکرد ۳۶ساله غرب به سرکردگی آمریکا و ضرورت دشمنشناسی پرداخت.

https://shoma-weekly.ir/kRbsQF