شهرستانها

اخبار کوتاه

ضرباهنگ خوب وحدت اصولگرایان استان بوشهر

محمود خدری معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر به وحدت و انسجام جریان اصولگرا در استان اشاره کرد و گفت: وحدت و انسجام نیروهای ارزشی و اصولگرا در استان ولایتمدار بوشهر به تأسی از دیگر استانهای کشور در حال محققشدن است و همه جریانها و نیروهای ارزشی جهت آمادهشدن مجموعه اصولگرا برای حضور در تمام صحنهها خصوصا انتخابات آینده، مهیا شدهاند تا اینکه موضوع وحدت و بصیرت حول محور ولایت را تحقق بخشند. لذا انسجام نیروها روز به روز در حال بهترشدن است. وی افزود: همه ما در حزب مؤتلفه استان به سهم خود در تلاش هستیم تا در تحقق این انسجام مبارک تسریع به عمل آید.

هشدار مؤتلفه اسلامی گیلان درباره عملکرد وزارت ارشاد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گیلان اعلام کرد: با چراغ سبز مسئولین ذیربط در رشت و با صدور مجوز به کنسرتهای آنچنانی برخی به رقص محلی پرداختند. حتی این موضوع در فضاهای مجازی هم منتشر شده است که دختران و پسران جوان با لباسهای محلی روی سن قرار گرفته و تحت عنوان حرکات موزون به رقصیدن پرداختهاند.

حسن کربلایی افزود: بهدنبال این عمل، دلهای بعضی از افراد متدین جریحهدار شده و پیشنهاد تجمع دادهاند و برخی هم گفتهاند به دادگاه رجوع شود.

وی خاطر نشان کرد: وقوع این رخداد قطعی است و قابل تکذیب نیست، فیلم آن را در اختیار داریم و چنانچه لازم شود ارائه خواهیم کرد. اینجانب بهعنوان دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان در فرصتی مناسب پیرامون معضلات فرهنگی استان و لایههای پنهان آن اطلاعرسانی خواهم کرد.

تجلیل جوانان شهرکرد

از عسکراولادی و پرورش

اولین همایش هماندیشی جوانان استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد با سخنرانی علی یوسفپور صاحب امتیاز روزنامه سیاست روز برگزار شد و از مرحوم آیتالله مهدوی کنی و مرحوم استاد عسکراولادی و مرحوم پرورش بهعنوان الگو و نمونههای تقوی و تزکیه و ایستادگی برای جوانان یاد شد.

امام جمعه دهدشت:

حزب مؤتلفه باید کادرسازی کند

حجتالاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه دهدشت در دیدار اعضای حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این حزب همیشه در خط انقلاب و اسلام حرکت کرده و نقش مؤثری در تحقق انقلاب اسلامی داشته است. حزب مؤتلفه باید با کادرسازی و نیروسازی نسبتبه جذب افراد سالم و توانمند در عرصه علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اقدام نماید و تشکلها را با نسل جدید شکل دهد.

«علی محمد دانشی» دبیر مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با ارائه گزارشی از روند فعالیتهای حزب مؤتلفه گفت: حزب مؤتلفه همواره روحانیت را محور کار خود قرار داده و از افتخارات ما این است که جامعتین را محور حرکت خود میداند.

https://shoma-weekly.ir/1AbfpB