اقتصاد

اخبار کوتاه اقتصادی

دولت 57 میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت به سیل زدگان مازندرانی اختصاص داد. معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت : از این میزان 32 میلیارد تومان به صورت کمک بلاعوض و 25 میلیارد تومان هم به صورت تسهیلات ارزان قیمت، از جمله 11 میلیارد و 610 میلیون تومان برای واحدهای مسکونی و 13 میلیارد و 400 میلیون تومان هم برای کشاورزی و دام اختصاص یافت.

دولت 57 میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت به سیل زدگان مازندرانی اختصاص داد. معاون برنامهریزی استاندار مازندران گفت : از این میزان 32 میلیارد تومان به صورت کمک بلاعوض و 25 میلیارد تومان هم به صورت تسهیلات ارزان قیمت، از جمله 11 میلیارد و 610 میلیون تومان برای واحدهای مسکونی و 13 میلیارد و 400 میلیون تومان هم برای کشاورزی و دام اختصاص یافت.

در پی درگیری های عراق و نگرانی ها از قطع صادرات نفت این کشور قیمت جهانی نفت با افزایش ۵ دلاری در هفته جاری به بشکه ای ۱۱۳.۳۸ دلار در معاملات روز جمعه رسید.عراق در حال حاضر دومین صادرکننده نفت اوپک محسوب می شود و روزانه بیش از 2.5 میلیون بشکه نفت به بازار جهانی صادر می کند.

نخستین گروه از خودروهای شرکت اوپل آلمان بعد از غیبت 20 ساله در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی شد تا پس از ب.ام.و، مرسدس بنز و پورشه جمع خودروسازان آلمانی در بازار خودرو ایران تکمیل شود. شرکت توان خودرو جی نماینده رسمی اوپل در ایران اولین حضور نمایشگاهی خود را در شیراز و با دو محصول آسترا و اینزیگنیا تجربه کرد که محصول آسترا در چهار مدل متفاوت در معرض دید
شیرازی
ها قرار گرفت.

https://shoma-weekly.ir/mUvdKY