شهرستانها

اخبار کوتاه از شهرستانها

احمد عدالت خبر داد:

حضور بی سابقه اصلاح طلبان

در شهرستان استهبان

احمد عدالت دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستانهای استهبان و نیریز از توابع استان فارس وضعیت سیاسی انتخاباتی شهرستان های مزبور را موردارزیابی قرار داد وگفت: در حال حاضر اصولگرایان کم و بیش در صحنه هستند ولی آن طوری که انتظار می رود فعالیت های انتخاباتی در استهبان و نیریز خیلی چشمگیر و پر شور نشده و باید علت آن را مورد جستجو قرار داد البته برخی افراد شاخص استهبان با مرکزیت استان در ارتباط هستند.

عدالت با اشاره به چگونگی ثبت نام نامزدها اظهار داشت: استهبان و نیریز یک نفر نماینده لازم دارد در حالی که 39 نفر ثبت نام کرده اند و این در حالی است که یک و یا دو نفر آنها اصولگرا هستند و مابقی شان اصلاح طلب اند.

حزب مؤتلفه کرمانشاه در بیانیهای اعلام کرد:

تنفر امت اسلامی از خائنان به حرمینشریفین در عربستان عمیقتر می شود

حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه با صدور بیانیهای اعدام آیتالله نمر باقرالنمر توسط آلسعود را موجب عمیقتر شدن تنفر امت اسلامی دانست. در این بیانیه آمده است: خبر شهادت رهبر شیعیان عربستان آیتالله شیخ نمر بهدست جلادان تروریستپرور ظالم آلسعود قلوب مسلمانان جهان اعم از سنی و شیعه را جریحهدار و تنفر امت اسلامی از خائنان به حرمینشریفین را عمیقتر ساخت.

همچنین این بیانیه اضافه می کند: حکام فاقد عقل و شعور سعودی تصور کردهاند زیر سایه حمایت آمریکا، انگلیس و صهیونیستهای جنایتکار میتوانند با این نوع جنایات به حیات خود ادامه بدهند. آنان ماموریت دارند ذخایر زیرزمینی مسلمانان را به پای اهداف پلید صهیونیسم، وهابیت و آمریکا ریخته و عزت و نسل مسلمان را با حمایت از تروریسم تکفیری و بیلیاقتی در اداره حج نابود کرده و جنبشهای انقلابی مسلمانان علیه حکام جور آلسعود را سرکوب کنند.

عضو شورای معاونین حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر:

شهادت آیتالله باقرالنمر گامی مؤثر در سقوط رژیم آل سعود است

عضو شورای معاونین حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: شهادت آیتالله باقرالنمر گامی مؤثر در سقوط هر چه سریعتر رژیم آل سعود خواهد بود.

محمدمهدی کامیاب در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: بار دیگر دست شیطان از آستین رژیم بیماردل آل سعود بیرون آمد و بهدور از عاقبتاندیشی در یک لغزش تاریخی با به شهادت رساندن شیخ بزرگ، آیتالله نمرباقر النمر در جهت خشنودی اربابانش آمریکا و صهیونیسم جنایتکار خشم امت اسلامی را در اقصینقاط جهان برانگیخت. وی بیان کرد: این مصیبت عظیم بر تمامی آزادیخواهان جهان بهویژه مسلمانان تسلیت باد، باشد که شهادت این عالم بزرگوار گامی مؤثر در سقوط هرچه سریعتر رژیم آل سعود باشد و زمینه ظهور حضرت صاحبالزمان (عج) را هموارتر سازد.

اطلاعیه حزب مؤتلفه اسلامی خراسان رضوی به مناسبت شهادت آیت الله نمر

خون پاک شهید نمر موجب سرنگونی رژیم سفاک سعودی خواهد شد

خبر شهادت مظلومانه آیت الله نمر تمامی مسلمین جهان را متاثر و متالم ساخت، رژیم سفاک وخون آشام سعودی باید بداند که خون پاک آن شهید عزیز روی سیاه او را سیاه تر نموده و موجبات سرنگونی این جرثومه فساد و مزدور آمریکا را فراهم خواهد ساخت آنانکه دستشان به خون هزاران بیگناه در عراق و سوریه و یمن آلوده است قطعا احساس می کنند که به بن بست رسیده اند که دست به این گونه جنایت می زنند، این مصیبت بزرگ را به محضر آقا امام زمان (عج) مقام معظم رهبری حفظه الله وخانواده معزز آن شهید وهمه مسلمین جهان تبریک و تسلیت عرض نموده برای آن شهید والامقام علودرجات و برای قاتلینش خذلان دنیا و آخرت از خدای بزرگ آرزومندیم.

https://shoma-weekly.ir/cnQ9Lu