شهرستانها

اخبار کوتاه از شهرستانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر:

اصولگرایان استان با وحدت جلوی نفوذ را خواهند گرفت

عبدالله فاتحی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: مؤتلفه اسلامی جدای از جبهه متحد اصولگرایان استان، نامزدی معرفی نخواهدکرد و نامزد مؤتلفه در تمام حوزههای انتخابیه استان همان نامزد شورای راهبردی اصولگرایان است.فاتحی که در جلسه هفتگی حزب مؤتلفه اسلامی استان سخن میگفت، اظهارداشت: اصولگرایان استان بوشهر با محوریت روحانیت و قصد قربت، با بصیرت و هوشمندی انشاءالله راه نفوذ آمریکا را خواهد بست و جلوی افرادی که نمیخواهند در خط امام(ره) و رهبری حرکت کنند و میخواهند با بیگانگان رابطه دوستانه برقرار کنند، با وحدت و انسجام نیروهای مؤمن و ولایتمدار جلوی اینگونه افراد میایستد و با حضور باشکوه خود در سرصندوقهای رای نمایندگانی توانمند، اصولگرا و دلسوز و خدمتگزار به مجلس خواهد فرستاد.این مدرس دانشگاه همچنین عنوان کرد: متاسفانه افرادی در جامعه ما هستند که فقط خودشان را میبینند و حاضر نیستند شایستگیهای دیگران را ملاحظه نمایند. به این دسته از افراد فهماندن این مطلب که به نفع شخصی که اصلح بوده و واجد شرایط بهتری است انصراف دهند و همکاری و همراهی نمایند دشوار است؛ اما بحمدالله هوشیاری و بصیرت نیروهای مؤمن و انقلابی در استان بوشهر نویدبخش پیروزی تفکر اصولگرایی میباشد.

دبیر حزب مؤتلفه استان خراسان رضوی:

مجریان انتخابات مراقب فرصتطلبان باشند

جواد آرینمنش دبیر حزب مؤتلفه استان خراسان رضوی به بایستههای تراز مجلس تراز انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کشور در عرصههای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و بهویژه اقتصادی با مشکلات جدی روبهرو است برای برونرفت از این مشکلات بهخصوص مسائلی از قبیل رکود، بیکاری و آسیبهای اجتماعی نیازمند داشتن مجلس متخصص و متعهد هستیم.وی با تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: همان گونه که در هر جایی که مردم مشارکت داشتهاند، مشکلات حل شده است در انتخابات پیش رو نیز مشارکت مردم و دقت نظر آنها در انتخاب نیروهای اصلح به شکلگیری مجلسی کارآمد کمک میکند.آرین منش به دقت نظر و مراقبت مجریان و برگزارکنندگان انتخابات تاکید و اظهار کرد: همیشه خطر حضور افرادی که به دنبال فرصتی برای سوء استفاده هستند، وجود دارد بنابراین باید برگزارکنندگان و مجریان انتخابات مراقب باشند تا انتخابات سالم و موفقی را داشته باشیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی:

شورای همگرایی اصولگرایان استان بیش از 60 جلسه مشورتی داشته است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی تاکید کرد: همگرایی بین اصولگرایان رمز موفقیت و پیروزی آنان در انتخابات پیشرو است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی احمدنیا در نشست با شماری از اعضای حزب مؤتلفه اسلامی بیان داشت: وحدت اصولگرایان برای کسب نتیجه در دو انتخابات هفتم اسفند لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: حزب مؤتلفه اسلامی همواره در مسیر وحدت اصولگرایان حرکت کرده و تاکنون نشستهای مختلفی برگزار کرده و لازم است تا همه اصولگرایان این موضوع مهم را نصبالعین خود قرار دهند.

وی با اشاره به شکلگیری شورای همگرایی اصولگرایان استان تصریح کرد: این شورا بیش از 60 جلسه مشورتی در موضوع انتخابات داشته است.

احمدنیا ضرورت وحدت کامل اصولگرایان در هر حوزه انتخابیه را برشمرد و گفت: باید افرادی جزو نامزدهای اصولگرایان برای انتخابات قرار بگیرند که بیشترین اقبال را از سوی مردم داشته و رایآوری آنها بالا باشد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان:

اتحاد بین شیعه و سنی خنثیشدن توطئههای دشمنان را در پی دارد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: اتحاد بین شیعه و سنی خنثیشدن توطئههای دشمنان را در پی دارد. این مسئول ادامه داد: به گونهای که مسلمانان فارغ از اختلافات و با پرهیز از تفرقه در مسائل جهان اسلام همسو و همجهت حرکت کنند، از این رو معنای اتحاد شیعه و سنی دست برداشتن و کوتاهآمدن از اصول و اعتقادات خویش نیست؛ بلکه تعامل و جهتگیری یکسان در مسائل کلی و بینالمللی در میان آنها‌‌ست.

https://shoma-weekly.ir/bmFuqm