شهرستانها

اخبار کوتاه از دفاتر استان ها

گزارش دفاتر مؤتلفه از شکوه 13 آبان

دفتر مؤتلفه در قزوین با شکوهمند دانستن مراسم ۱۳ آبان امسال که با سخنرانی حجت الاسلام ذوالنور برگزار شد، از حضور امام جمعه، شهردار، نمایندگان مجلس و برخی مسئولان در صفوف مردم خبر داد.

در گیلان به ویژه رشت نیز راهپیمایی قابل تقدیری با حضور حجت الاسلام مصلحی برگزار شد. اما دفتر حزب در این استان از عدم حضور مسئولان در میان مردم گلایه داشت و از سوال مردم خبر داد که چرا استاندار و برخی دیگر از مدیران ارشد استان غایب بودند.

دفتر گیلان مؤتلفه همچنین از ضرورت مرخصی دانشگاه در ساعت برگزاری مراسم به دانشجویان گفت.

دفتر یزد مؤتلفه نیز از حضور مسئولین سیاسی استان در صفوف مردم خبر داد که همراه با طنین شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بود. امت حزب الله یزد پرچم شیطان بزرگ را آتش زدند.

به گزارش«شما»، در راهپیمایی سنندج اما از مسئولین سیاسی استان حتی یک بخشدار هم در جایگاه حضور نداشت که منجر به صدور بیانیه تشکر حزب مؤتلفه اسلامی استان از مردم و گله از دولتمردان شد.

کارنامه موفق مجلس نهم

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی در خراسان رضوی گفت: وجود روزهایی پر حاشیه در مجلس نشان از فضای باز و آزادی و دموکراسی به معنای واقعی است.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: مجلس نهم در چارچوب منافع ملی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کرده است و میتوان نمره قبولی به فعالیتهایش داد.

وی با بیان اینکه گروههای سیاسی در مجلس فعلی چندان نتوانستند جایگاهی داشته باشند، تصریح کرد: اکثریت مجلس نهم با اصولگرایان است و اصولگرایان هم دو فراکسیون دارند؛ اما این دو فراکسیون در مسائل اصلی و حیاتی کشور باهم دیگر اقدام میکنند.

https://shoma-weekly.ir/M7qtKC