شهرستانها

اخبار کوتاه از استان ها

نصرتالله حیدری مطرح کرد:

شبکههای ارتباطی رقبای جدی نشریات مکتوب

نصرتالله حیدری دبیر حزب مؤتلفه استان ایلام با اشاره به رواج رسانههای مردم نهاد و شبکههای ارتباطی مجازی گفت: «با وجود اینکه رقبای جدیدی برای نشریات مکتوب بهوجود آمده است، اما روزنامهها و نشریات هنوز هم کارکرد اصلی خود را حفظ کردهاند.»

حیدری خاطرنشان کرد: «نشریات دانشجویی که انعکاسدهنده و آیینه افکار و عقاید جاری، در سطح دانشگاه هستند، جایگاه ارزشمندی در دانشگاهها دارند.»

بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی اردبیل به مناسبت ایام مبارک دهه فجر:

به برکت صدور انقلاب شاهد اضمحلال حکومتهای جابر خواهیم بود

دفتر حزب مؤتلفه اسلامی استان اردبیل به مناسبت ایام دهه مبارک فجر بیانیهای صادر کرد.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: دهه فجر انفجار نوری بود که تشعشع خیرهکننده آن امروز پس از گذشت سی و هفت سال در بلاد اسلامی و حتی غیراسلامی قلب ملل تحت ظلم را جلا بخشیده و چشم استکبار و معاندین نظام اسلامی را کور کرده است؛ بهطوریکه سران حکومتهای ظلم به دست و پا افتاده و درصدد کشتار مردم خویش برآمدهاند.

امروز به برکت هدایتهای امام(ره) و رهبری و با توجهات حضرت ولیعصر(عج) انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و انشاءالله در آیندهای نهچندان دور شاهد اضمحلال حکومتهای جابر خواهیم بود.

بیانیه دفتر حزب مؤتلفه در اصفهان:

اصولگرایان نسبت به وحدت شرعا و اخلاقا وفادار بمانند

دفتر حزب مؤتلفه در استان اصفهان در بیانیهای خواستار آن شد که همه گروهها و طیفهای اصولگرا نسبت به لیست مشترک وفادار بمانند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تشکیل مجمع اصولگرایان اصفهان و محور قراردادن امر وحدت به عنوان یک موضوع حساس و مهم در راستای اجرای مأموریتهایی که براساس منشور اصولگرایی و اصول نظری و عملی حاکم بر آن تعیین شده است ماحصل درک چنین چشمانداز و شرایط حاکم بر جهان و جمهوری اسلامی ایران است که همه طیفهای اصولگرایان را به گام برداشتن در راستای دستیابی به وحدت به مثابه یک امر غیرقابل اجتناب واداشته است.

در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان شده است: اکنون هم که این تلاشهای وحدتآفرین در یکی از مأموریتهای مجمع که همان انتخابات مجلس شورای اسلامی و دستیابی به یک لیست مشترک و واحد از کاندیداهایی که براساس الگوی مورد تصویب مجمع و مکانیسمهای مربوط به آن در سیر تعیین شده مشخص شدهاند، به ثمر نشسته است، نیازمند آن است که همه گروهها و طیفهای اصولگرا نسبت به آن شرعا و اخلاقا وفادار بمانند، به ویژه عزیزانی که به عنوان کاندیدا در یک لیست واحد قرار میگیرند و به عنوان لیست واحد نامزدهای اصولگرای شهر اصفهان به مردم شریف اصفهان معرفی میشوند.

سید موسی بلادیان:

بین اصولگرایان در استان اختلافی وجود ندارد

سید موسی بلادیان دبیر حزب مؤتلفه استان خوزستان در گفتگو با رهیاب در خصوص آخرین اخبار از ائتلاف اصولگرایان و میزان قطعیشدن این لیست اظهار داشت: تلاشهای زیادی برای ائتلاف اصولگرایان در خوزستان صورت گرفته است برای قطعیشدن لیست کاندیداهای اصولگرا در استان خوزستان منتظر هستیم تا شورای نگهبان اسامی قطعی کاندیداهای تأیید صلاحیتشده را اعلام کند.

وی ادامه داد: برخی از اصولگرایان در استان خوزستان نیز رد صلاحیت شدهاند و به صورت قانونی در حال پیگیری این مسئله هستند در صورت تأیید صلاحیت آنها در لیست نهایی تغییراتی ایجاد خواهد شد.

سید موسی بلادیان خاطرنشان ساخت: بین اصولگرایان در استان اختلافی وجود ندارد در حال حاضر همه تشکلها در حال جمعآوری اطلاعات و بررسی کاندیداها هستند تا در نهایت به لیست مشترک برسیم.

https://shoma-weekly.ir/Rn1wTr