شهرستانها

اخبار کوتاه از استان ها و شهرستان ها

اعلام حمایت مؤتلفه اسلامی قم از کاندیداهای جامعه مدرسین

حزب مؤتلفه اسلامی قم با صدور اطلاعیهای ضمن حمایت از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات، اعلام کرد: مواضع رسمی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خط قرمز اصولگرایی است.

در این اطلاعیه که با امضای محمد عرب، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قم منتشر شده، آمده است: با توجه به نزدیکبودن موعد برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بدینوسیله حزب مؤتلفه اسلامی استان قم ضمن دعوت اقشار مختلف مردم به حضور گسترده در این انتخابات، اعلام میدارد در این رابطه همچون همیشه، جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم و مواضع رسمی آن نهاد مقدس را بهعنوان خط قرمز و معیار اصولگرایی میداند.

بر این اساس حزب مؤتلفه اسلامی استان قم به تبعیت از جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم، در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از فقیه انقلابی و وارسته حضرت آیتالله حاج شیخ محمد مؤمن قمی و در انتخابات مجلس شورای اسلامی، از آقای دکتر علی لاریجانی،
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی و حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی حمایت می
نماید.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کردستان:

برنامه نامزدها برای انتخاب اولویت قرار گیرد

وی اظهار کرد: برای حل مشکلات باید نمایندههایی را به مجلس بفرستیم که برنامه داشته باشند، با برنامه حرکت کرده و در چارچوب قانون اساسی، لایحهها و طرحها را تصویب کنند.

مهدی عراقی اظهار کرد: مردم باید افرادی را به مجلس بفرستند که با قانون آگاهی داشته باشند و در این راستا مردم استان کردستان باید بیشتر تلاش کرده و افرادی را انتخاب کنند که کمبودهای سالهای گذشته را جبران کنند.

وی بیان کرد: نمایندگان مجلس باید فارغ از جناحهای سیاسی بر حسن اجرای طرحها و لایحههایی که مجلس تصویب و به دولت ابلاغ میکند نظارت کنند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کردستان افزود: نمایندگان همچنین باید به اعتبارات استانی نظارت کنند تا به موقع تخصیص داده شود و مسائل فرهنگی استان را مورد توجه و عنایت ویژه قرار دهند.

محمدعلی میناییفر:

اجازه ندهیم شخصیتهای تحت نفوذ بیگانه به جایگاه کلیدی کشور راه یابند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مازندران گفت: یکی از مواردی که لازم است همگان مورد دقت قرار دهند این است که امروز شرایط خاصی در کشور ما برقرار است همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند خطر نفوذ کشور را تهدید میکند پس اجازه ندهیم شخصیتهای تحت نفوذ بیگانه به جایگاه کلیدی کشور راه یابند.

محمدعلی میناییفر افزود: اکنون که اصولگرایان با توجه به معیار اصولگرایی لیست کاندیداها را ارائه کردهاند انتظار داریم این مشاوره را مردم از اصولگرایان بپذیرند و با حضور خودشان یکبار دیگر نشان دهند که مجلس جای شخصیتهای ولایی است. نکته قابل ذکر اینکه در استان مازندران بیش از 90 درصد اصولگرایان موفق خواهند شد و در سطح کشور پیشبینی میشود اکثریت کرسیهای مجلس از آن اصولگرایان خواهد بود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان آستارا:

زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم شده است

جاوید لقمان نیا حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نمایش اقتدار ملی خواند و اظهار کرد: به دنبال خلق حماسه بزرگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط مردم ولایتمدار ایران اسلامی، به طور یقین نظیر همان حماسه را در روز انتخابات نیز شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه بین نامزدهای تأییدشده از سوی شورای نگهبان افراد متعلق به احزاب مختلف دیده میشود، گفت: همین امر میتواند زمینهای برای مشارکت حداکثری مردم با درنظرگرفتن تمامی علایق و سلایق سیاسی باشد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان آستارا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از نماینده منتخب مردم نیز انتظار داریم به وظایف قانونی خود در کرسی نمایندگی بهمعنای حقیقی کلمه، جامه عمل بپوشاند.

https://shoma-weekly.ir/AR3yPE