شهرستانها

اخبار شهرستانها

کارگروه «ازدواج بمثابه امر به معروف» در گیلان

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با اشاره به تشکیل کارگروه ازدواج در این دفتر، گفت: سیاستهای ابلاغی جمعیتی مقام معظم رهبری باید اجرایی شود و گروههای مردمی نقش مهمی در اجرای این سیاستها دارند. حسن کربلایی افزود: با حضور مشاوران متخصص و متعهد مشاوره رایگان ازدواج برای جوانان و خانواده آنان سلسله جلسات ازدواج جوانان در کارگروه ازدواج این حزب و با همکاری واحد بانوان و کمیته امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می‌‌شود. وی با تصریح بر اینکه رفع موانع ازدواج، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده و افزایش فرزند، کاهش سن ازدواج و حمایت از زوجهای جوان و توانمندسازی آنان در تأمین هزینههای زندگی و تربیت نسل صالح و کارآمد از سیاستهای ابلاغی جمعیت توسط مقام معظم رهبری است، گفت: کارگروه ازدواج حزب موتلفه اسلامی گیلان در همین راستا تشکیل شده است.

تکذیب شایعه اصلاح طلبان درباره دفتر کرمانشاه

دبیر استان کرمانشاه حزب موتلفه اسلامی تحریم جلسه استانداری کرمانشاه با احزاب سیاسی را تکذیب کرد. برخی سایتهای اصلاح طلب با انتشار این شایعه به عدم حضور محمد کرمی راد اشاره کرده بودند که وی در پاسخ گفت: من به دلیل مسافرتی که برایم پیش آمده بود در جلسه نتوانستم حضور داشته باشم اما نماینده حزب در جلسه حضور داشت. دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه افزود: قطعا اگر شخصا در جلسه حضور میداشتم مطالبی از جمله چشم انداز ۱۵ ساله حزب موتلفه اسلامی و برنامههایی که میتواند به همگرایی احزاب اسلامی کمک کند را مطرح میکردم. وی خاطر نشان کرد: حزب موتلفه اسلامی بنا به گفته آقای فرماندار از جمله اولین احزابی است که با مجوز قانونی در حال فعالیت است و بر همین اساس است که قطعا از چنین نشستهایی استقبال میکند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین: وعده غیر ممکن ندهید

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان قزوین نیز در دیدار با فرماندار شهرستان قزوین گفت: از هر دولتی که برآمده از رای مردم و تنفیذ مقام معظم رهبری باشد حمایت خواهیم کرد، اما انتقاد منصفانه و مشفقانه را از جمله حقوق و وظایف احزاب میدانیم. محمدحسین شفیعیها افزود: یکی از اشکالات دولت نهم و دهم این بود که بیش از ظرفیت و توان اجراییاش به مردم وعده میداد که این خطاها نباید تکرار شود.

سالگرد استاد عسکراولادی در بوشهر

مراسم گرامیداشت درگذشت عالم فرزانه آیتالله مهدویکنی و اولین سالگرد درگذشت استاد عسکراولادی به همت حزب موتلفه اسلامی، استانداری و چند نهاد دیگر در مسجد توحید شهر بوشهر برگزار شد. آیتالله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، شاپور رستمی و سعید زرینفر از معاونان استاندار بوشهر، فتحالله جمیری فرمانده سپاه امام صادق (ع) و تعدادی از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان بوشهر نیز حضور داشتند. عبدالله فاتحی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه آیتالله مهدویکنی و عسکراولادی دو ستون تاثیرگذار اصولگرایان بودند، از مقام این دو یار امام و رهبری تجلیل کرد.

https://shoma-weekly.ir/Ah0GYF