شهرستانها

احیای اصل هشتم قانون اساسی جلوی جولان اوباشان را می‌گیرد

نظام اسلامی به رهبری ولی‌فقیه در ایران، استکبار جهانی را مات کرده و این امر موجب غبطه مسلمانان منطقه شده و اشتیاق تشکیل چنین نظامی را در دل‌های آنان شعله‌ور ساخته است.
دبیرحزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: نظام اسلامی به رهبری ولیفقیه در ایران، استکبار جهانی را مات کرده و این امر موجب غبطه مسلمانان منطقه شده و اشتیاق تشکیل چنین نظامی را در دلهای آنان شعلهور ساخته است.

عبداله فاتحی با اشاره به آیه ۳۳ سوره مبارکه توبه افزود: چه خیالی خام دارند کسانی که میخواهند نور خدا را با دهان خویش خاموش کنند درحالی که خدای متعال مانع میشود. آری دمیدن باد دهان دشمن به این چراغ راه مستضعفان و آزادی خواهان طی ۳۵ سال گذشته آن را برافروختهتر وپرفروغتر کرده است. دبیر حزب موتلفه اسلامی بوشهر اذعان داشت: نظام اسلامی به رهبری ولی فقیه در ایران، استکبار جهانی را مات کرده و این امر موجب غبطه مسلمانان منطقه شده و اشتیاق تشکیل چنین نظامی را در دلهای آنان شعلهور ساخته است و به اعتراف دوست و دشمن خیزش زنجیرهای مسلمانان از شمال آفریقا تا جنوب غرب آسیا به ویژه منطقه نفتخیز خاورمیانه با الگوگیری از انقلاب مردم سلحشور ایران اسلامی به وجود آمده است که به تعبیر رهبری همچون آتش زیر خاکستر باقی خواهد ماند و از بین نخواهد رفت. وی همچنین یادآور شد: بدیهی است استعمارگرانی که موجودیت خود را در استضعاف ملتها جستجو میکنند بیکار نخواهند نشست، با یک دست به ایجاد اختلاف در صفوف انقلابیون کشورهای به پاخاسته و با دست دیگر به تشدید فشار بر جمهوری اسلامی مشغول شدهاند و اکنون زیر آتش سنگین شبیخون فرهنگی خود با تحریمهای ظالمانه وارد یک جنگ گسترده اقتصادی شدهاند که با تدبیر و درایت مقام معظم رهبری و ابلاغ منشور اقتصاد مقاومتی به دولت و هشدار به مسؤلان فرهنگی و نامگذاری سال جاری به سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، فصل نوینی در دفاع از استقلال کشور با ایجاد وظایف ملی و مطالبه عمومی نسبت به مسئولان گشوده است که با اجرای آن یک حرکت فعال آفندی برعلیه اهداف شوم بیگانگان آغاز و دشمن منفعل و ناکام خواهد شد. فاتحی در ادامه گفت: بدون شک با اهتمام و حساسیت بیش از پیش آحاد مردم، نخبگان جامعه و مسئولان فرهنگی و اجرای اصول به جامانده قانون اساسی به ویژه اصل هشتم آنکه موضوع مهم امر به معروف و نهی از منکر است، دیگر شاهد شهادت علی خلیلیها توسط اوباش نخواهیم بود.

https://shoma-weekly.ir/8x5hBb