شهرستانها

احترام به رأی مردم احترام به ارزش‌ها و قانون اساسی است

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: پذیرش منتخب مردم مهم‌ترین اصلی است که جریان‌های رقیب باید بپذیرند، چرا که احترام به رأی مردم احترام به ارزش‌ها و قانون اساسی است.
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: پذیرش منتخب مردم مهمترین اصلی است که جریانهای رقیب باید بپذیرند، چرا که احترام به رأی مردم احترام به ارزشها و قانون اساسی است.

محمود خدری با بیان اینکه  این انتخابات نیز مانند انتخابات گذشته در کشور اسلامى ایران براساس مردمسالارى دینی و داشتن حجت شرعی صورت گرفت و بار دیگر باعث بیمه شدن انقلاب و ارزشهای آن شد، افزود: این حماسه لبیک مجدد مردم به فرمان حماسه سیاسی رهبرى انقلاب مدظلهالعالى بود و نشان داد که مردم با وجود تمام مشکلات گوش به فرمان رهبرى و ولىفقیه زمان خود هستند و بار دیگر نقشه دشمنان که از سال ٨٨ مدعى تقلب بودند را نقش بر آب کرد و برای همگان مشخص شد که ایران دموکراسیترین کشور دنیاست و کسانی که سال ٨٨ انتخابات را زیر سؤال بردند و فتنه را برپا کردند فهمانده شد که رأی مردم همان است که از صندوق بیرون میآید و شائبه تقلب دروغى بیش نبوده است.

وی مهمترین اتفاق روز 24 خرداد را حضور یکپارچه مردم و لبیک به دعوت رهبر معظم دانست و افزود که ایشان این شور سیاسی را به وجود آورد و مردم با حضور حداکثری خود نشان دادند که پیرو واقعی ولایت فقیه بوده و خواهند بود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مردم وظیفه خود را به خوبی انجام دادند، حالا دولتمردان وظیفه دارند که به شعارهاى انتخاباتی خود در حد توان عمل کنند و کاندیدای انتخاب نشده که به  نوعى جزو دولتمردان به حساب میآیند با تمام توان و در جهت وحدت کلمه ایران اسلامی رئیس جمهور منتخب را یاری کنند تا سریعتر به شعارهایش جامه عمل بپوشاند.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که کاندیداهایی که موفق به پیروزی در انتخابات نشدند چه وظیفهای در قبال کاندیدای پیروز دارند؟ اظهار داشت پذیرش منتخب مردم مهمترین اصلی است که جریانهای رقیب باید بپذیرند، چرا که احترام به رأی مردم احترام به ارزشها و قانون اساسی است و رئیس جمهور نیز متعلق به همه مردم ایران اسلامى است و بر همه ما فرض است که براساس دموکراسی و مردم سالاری دینی منتخب مردم را بپذیریم و به گونهای با او همکاری کنیم که ارزشهای الهی و اصول اسلامی حفظ شود.

خدری در پایان  در خصوص پیام حضور مردم در انتخابات 24 خرداد برای جهان عنوان کرد: پیام اصلی این حماسه باشکوه به جهان این بود که با وجود تمام مشکلات اقتصادی که فرا روى کشور ماست، مردم شریف حضور در صحنه را ترک نکرده و همانطور که قبلاً بیان شد، دشمنانی که همیشه مردم را به عدم حضور دعوت میکردند یکبار دیگر از دست مردم سیلی خوردند.

https://shoma-weekly.ir/QWg90M