شهرستانها

اجماع اصولگرایان استان قزوین حتمی است

با توجه به وضعیت امروز کشور اتفاق نظر و اتحاد ضروری است و هم اکنون این اتحاد بین گروه‌های اصولگرای استان وجود دارد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی قزوین اجماع اصولگراهای استان را امری حتمی دانست و گفت: ما نگران ورود افراد فتنهگر و غیرصلاحیتدار به مجلس با هدف آسیبزدن به نظام هستیم.

محمدحسین شفیعیها، درباره برنامه این حزب برای انتخابات سال جاری اظهار کرد: در چندین ماه گذشته جلساتی برای دستیابی به اجماع بین گروههای مختلف اصولگرا در استان صورت گرفت البته این جلسات در ماههای آتی نیز ادامه دارد.
وی با بیان اینکه معتقدم اصولگراها برای انتخابات مجلس به اجماع می
رسند، اذعان کرد: با توجه به وضعیت امروز کشور اتفاق نظر و اتحاد ضروری است و هم اکنون این اتحاد بین گروههای اصولگرای استان وجود دارد.
این فعال سیاسی افزود: یکی از علل به
تاخیرافتادن برنامههای حزب عدم انصراف چهرههای شاخص استان برای کاندیداتوری انتخابات بود و ما باید تا ثبت نام عمومی در آذرماه منتظر بمانیم.

شفیعیها با بیان اینکه از اظهارات اصلاحطلبان درباره شکاف بین اصولگراها هیچ نگرانی نداریم، ابراز کرد: زیرا در کار سیاسی رقیب قصد ایجاد خلاء و آسیب به جناح مقابل را دارد و در عالم سیاست تضعیف رقیب امری طبیعی است. تجربه ثابت کرده است که اصلاحطلبان همیشه سود خود را از اختلافافکنی بین اصولگرایان به دست آوردهاند.

وی با اشاره به اینکه . از سوی اصلاحطلبان افراطی راست و دروغ ادغام شده تا در ذهن اصولگراها ایجاد شک کنند، افزود: انتخابات سال 92 تجربه خوبی برای نیروهای اصولگرا بود تا از تکثر و تنوعطلبی دوری کنند.
این کارشناس سیاسی تصریح کرد: ما نگران ورود افراد فتنه
گر و غیرصلاحیتدار به مجلس با هدف آسیبزدن به نظام هستیم؛ زیرا دشمن پس از مسئله برجام به فرموده رهبری به دنبال نفوذ همه جانبه در کشور است. آرزوی امروز استکبار جهانی حضور نیروهای حامی آنها در مجلس برای تسلط روی مسائل کلان کشور است.

شفیعیها یادآور شد: امروز دیگر فضای سال 92 حاکم نیست؛ امروز پس از 2 سال فضای جدیتری به وجود آمده و لزوم اتحاد اصولگرایان بیشتر از انتخابات گذشته احساس میشود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی قزوین درباره انتخابات خبرگان رهبری گفت: این انتخابات متفاوت از انتخابات مجلس است در انتخابات مجلس نظردهی برعهده احزاب استان است؛ اما در خبرگان رهبری اتفاق نظر اصولگرایان برعهده جامعه مدرسین قم و جامعه روحانیت مبارز تهران خواهد بود و همه گروهها گزینههای پیشنهادی آنها را میپذیرند.
شفیعی
ها در پایان گفت: در انتخابات مجلس خبرگان هر گزینهای که جامعتین معرفی کنند مورد پذیرش همه گروههای اصولگرا قرار میگیرد.

https://shoma-weekly.ir/G8DMDk