شهرستانها

اجرای اقتصادمقاومتی پاسخ عملی به ترامپ است

ریاست محترم جمهور با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی پاسخی عملی به آمریکا و اروپا بدهد چراکه مردم به شدت منتظر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی هستند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان مواضع و ادبیات رئیسجمهور آمریکا را بیادبانه، کینهتوازانه و احمقانه دانست و گفت: سخنان این دیکتاتور از ماهیت شیطان بزرگ پرده برداشت ماهیتی که تلاش میکردند در پشت سازمان ملل مخفی کنند.

سیدحسن سیدی در گفتوگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: سخنان ترامپ بیادبانه، کینهتوازانه، بیشرمانه و احمقانه بود خدا را شاکریم که دشمنان ما را از احمقها قرار داد سخنان این دیکتاتور از ماهیت شیطان بزرگ پرده برداشت ماهیتی که آنها تلاش میکردند در پشت سازمان ملل مخفی کنند ولی این احمق آنرا آشکار کرد امیدوارم خوشبینیهای کاذب به آمریکا که ریشه در غربزدگی دارد با این سخنان نابخردانه ترامپ اصلاح شود.

وی با اشاره به ابیاتی از صائب تبریزی مبنی بر اینکه «اظهار عجز پیش ستمگر ز ابلهی است، اشک کباب باعث طغیان آتش است»، تصریح کرد: اصولا شیطان بزرگ منطق ندارد فرض اینکه اگر ما کوتاه بیاییم آنها کوتاه میآیند یک اشتباه راهبردی است.

* مسؤولان در تعیین تکلیف برجام به نظرات مقام معظم رهبری عمل کنند/مردم به شدت منتظر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی هستند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان افزود: در همه شرایط تا نابودی این دیکتاتورها باید محکم و استوار در مقابلشان ایستاد و کوتاه نیامد امیدوارم مسؤولان محترم اشتباهات گذشته را تکرار نکنند باید شجاعانه در همه شرایط و از جمله در تعیین تکلیف برجام به نظرات مقام معظم رهبری عمل کرد.

سیدی سخنان روحانی را در پاسخ به مواضع گستاخانه ترامپ؛ خوب و دلپسند ارزیابی کرد و گفت: افسوس که چهار سال در این نوع موضع‌گیریها تاخیر شد.

وی ابراز امیدواری کرد ریاست محترم جمهور با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی پاسخی عملی به آمریکا و اروپا بدهد چراکه مردم به شدت منتظر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی هستند.

*رشد انقلاب اسلامی به معنی نابودی نظام ظالمانه سرمایه‌داری است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه آمریکا با ما اختلاف بنیادین دارد، تصریح کرد: رشد انقلاب اسلامی به معنی نابودی نظام ظالمانه سرمایه‌داری است چنانکه رشد توحید جهان را برای شرک تنگ میکند و آمریکا مصداق شرک و ظلم بزرگ است.

سیدی تاکید کرد: ما باید بدانیم که با قواعد موجود جامعه بینالملل نمیتوانیم به خواستههای خود برسیم ما باید راههای مناسب خود را بر پایه اسلام پیدا وعمل کنیم همانطور که در دفاع مقدس انجام دادیم لذا باید به فکر تعریف نو از جامعه بینالملل بوده و روابط را با اصول مترقی اسلام سازماندهی کنیم، تغییر در سبک زندگی یکی از راههایی است که تحریم را خنثی میکند.

وی انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن، عمل به اسناد بالادستی، پرهیز از بخشینگری، مد نظر داشتن منافع ملی را مهم خواند و گفت توجه به این نکات میتواند نقش فوقالعاده موثری در حل مشکلات داشته باشد.

https://shoma-weekly.ir/9GaHtw