شهرستانها

اتحاد و هوشیاری ملت، بزرگترین سرمایه کشور در تقابل با فتنه‌گران است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: یوم الله ۹ دی، روزی ماندگار و تجربه ای بی بدیل در دشمن شناسی و ولایتمداری مردم ایران بود و فتنه های ۸۸ و ۱۴۰۱ نشان دادند که اتحاد و هوشیاری ملت، بزرگترین سرمایه اقتدار نظام اسلامی برای مقابله با ابرقدرت های جهان است.

احمدعلی مقدم در گفت و گو با ایسنا در رابطه با ۹ دی، روز بصیرت و تجدید میثاق با رهبری اظهار کرد: یوم الله ۹ دی، نقطه عطف تاریخ هوشیاری و دشمن شناسی ملت ایران است و دهه بصیرت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای این حماسه عظیم و ضد استکباری و همچنین روز تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: به فرموده امام خامنه ای: "۹ دی در سراسر کشور مشت محکمی بر دهان فتنه گران زد و این کار را خود مردم کردند و یک حرکت خودجوش بود این نشانه این است که این مردم بیدار و هوشیارند". بنابراین بصیرت به معنای قدرت درک صحیح امور و توانایی برای شناخت حقیقت است همانطوریکه مردم فهیم ایران اثبات کردند که حقیقت را واقعا شناخته اند لذا برای دفاع از این امر جان و عزیزان خود را فدا کردند تا به اصل نظام لطمه ای وارد نشود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان عنوان کرد: اجتماع و قیام ۹ دی در پاسخ به فتنه ۸۸ که نمونه ای از انحرافات خواص جامعه اسلامی بود، شکل گرفت لذا هم در فتنه ۸۸ و فتنه های قبل از آن و هم در فتنه و جنگ ترکیبی اخیر که به بهانه آزادی زنان و حجاب برنامه ریزی شده بود، فقط نابودی اصل نظام و ولایت فقیه نشانه گرفته شده بود اما شعور سیاسی و اطاعت محض از رهبری همه این توطئه های شیطانی را خنثی کرد و محاسبات دشمنان داخلی و خارجی را به هم ریخت و شیطان بزرگ هر بار با شکست سختی عقب نشینی کرد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان گفت: یوم الله ۹ دی، روزی ماندگار و تجربه ای بی بدیل در دشمن شناسی و ولایتمداری مردم مومن ایران بود و همچنین فتنه های ۸۸ و ۱۴۰۱ نشان دادند که اتحاد و هوشیاری ملت، بزرگترین سرمایه اقتدار نظام اسلامی برای مقابله با ابرقدرت های جهان است.

https://shoma-weekly.ir/xbiTzg