شهرستانها

اتحاد شیعه و سنی در استان سیستان وبلوچستان سرلوحه است

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اتحاد شیعه و سنی در استان سیستان وبلوچستان سرلوحه است
دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اتحاد شیعه و سنی در استان سیستان وبلوچستان سرلوحه است

غلاممحمد طاهری اظهار داشت: خصومت آمریکا با انقلابیون و مبارزین و ملت مسلمان ایران از دیرباز بوده است و این موضوع چیز جدیدی نیست.

وی افزود: دفاع از نظام و راه امام (ره) وظیفه و تکلیف حزب موتلفه اسلامی است، و هر شخصی یا هر گروهی و یا هر جناحی این اصول را رعایت نکند موتلفه در مقابل آن خواهد ایستاد.

وی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی مخالف افراط و تفریط بوده است بیان داشت: عدم افراط و تفریط و میانه روی حکیمانه و مشروع سرلوحه مشی سیاسی حزب موتلفه است و در راستای اصولی که نظام مشخص کرده است، حرکت میکند و هیچگاه از خطوط قرمز نظام عبور نخواهد کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان یادآورشد: در حال حاضر نیز تکلیف ما تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در همه خواستهای ولی فقیهمان است، لذا امروزه که استکبار جهانی تلاش و همتش ایجاد تفرقه در بین مسلمانان جهان است و با تشکیل و تقویت گروهک منحرفی همچون داعش بیشترین فشار خود را بر مسلمین جهان وارد آورده و میآورد در استان سیستان و بلوچستان شیعه و سنی خود را موظف به وحدت دانسته و در مقابل همه حیلههای اسرائیلی آمریکایی که یکی از آنها گروهک منحرف داعش میباشد، آماده مقابله است.

لذا هدف موتلفه برقراری حاکمیت ارزشهای انقلاب اسلامی بر هر فرد و جمع و جامعه است و استقرار نظام عدالت اسلامی در زمینه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و امور دفاعی و در ‌‌نهایت کار در راستای تشکیل حاکمیت جهانی عدل اسلامی و تشکیل جامعه نمونه اسلامی است.

طاهری خاطرنشان کرد: در سالهای انقلاب موتلفه اسلامی همه کار خود را بر اساس تکلیف الهی با رعایت مبانی شرعی و دقت عدم مغایرت با شرع و در تبعیت از اصل مترقی ولایت فقیه عادل و نظارت فقها و روحانیت متعهد اسلام انجام داده و پس از پیروزی انقلاب نیز بر محور ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی و مصالح و منافع نظام و کشور پر افتخار ایران و ملت بزرگوار این سرزمین کهنسال حرکت کرده و حرکت آنها ادامه خواهد داشت.

https://shoma-weekly.ir/no6pdN