ورزش

آیا نباید وزیر در مجلس پاسخگو باشد؟

حضور مربیان مرد در تیم‌های ورزشی زنان یک کار خلاف است و دستگاه‌های مربوطه باید با متخلفان برخورد جدی کنند و نسبت به تفکیک جنسیتی مرد و زن در تیم‌های ورزشی اقدام کنند.
حضور مربیان مرد در تیمهای ورزشی زنان یک کار خلاف است و دستگاههای مربوطه باید با متخلفان برخورد جدی کنند و نسبت به تفکیک جنسیتی مرد و زن در تیمهای ورزشی اقدام کنند.

حجتالاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب، گفت: با توجه به گزارشات دریافتی برخی ناهنجاریهای موجود در ورزش مثل حضور مربی مرد در تیم ملی فوتسال زنان، موضوع را در قالب سئوال از وزیر ورزش و جوانان پیگیری خواهیم کرد. البته امیدواریم این موضوع در فضای سئوال از وزیر پیگیری نشود و آقایان طبق وظایف قانونی خود نسبت به رعایت این مسایل توجه داشته باشند.

وی افزود: اگر وزیر ورزش و جوانان ارادهای بر حل ناهنجاریهای موجود در ورزش نداشته باشد، اتفاقات دیگری رخ خواهد داد و نمایندگان نیم نگاهی به استیضاح وزیر خواهند داشت.

شایان ذکر است، انتخاب اکبر محمدی سرمربی سابق تیم ملی جوانان ایران بر روی نیمکت تیم ملی فوتسال بانوان ایران در سفر به روسیه بازتاب وسیعی داشت بطوری که برخی از نمایندگان مجلس به طور جدی پیگیر این موضوع میباشند، سئوالی که در این رابطه مطرح میشود، این است که وزیر محترم ورزش در برابر این حرکت غیرشرعی و اخلاقی چه واکنشی از خود نشان خواهد داد!

https://shoma-weekly.ir/P48u9y