شهرستانها

آیا برد –برد اتفاق افتاد؟

بحث توافقات هسته‌ای مسئله‌ای نیست که با یکبار مطالعه آن بتوان تمام ابعاد آن را به دست آورد بر همین اساس مسئولین باید روند مذاکرات و اتفاقاتی که منجربه این مذاکرات شد را به زبان مردم برای آن‌ها بازگو کنند.
به گزارش تابناک از قزوین، محمد حسین شفیعیها بیان کرد: بحث توافقات هستهای مسئلهای نیست که با یکبار مطالعه آن بتوان تمام ابعاد آن را به دست آورد بر همین اساس مسئولین باید روند مذاکرات و اتفاقاتی که منجربه این مذاکرات شد را به زبان مردم برای آنها بازگو کنند.

وی بیانکرد: اینکه چرخ سانترفیوژها چه ارتباطی با چرخ زندگی مردم دارد مسئلهای جدی است که تا زمانی که توافقات را برای مردم روشن نکنیم آن را درک نخواهند کرد.

دبیر حزب مؤتلفه قزوین خاطر نشان کرد: به نظر می رسد برخی از گفتههای مسئولین بر این است که در آینده نزدیک اگر اتفاقی هم نیفتد کسی حق اعتراض نداشته باشم و از این رو از ابتدا در خصوص مذاکرات گمانه زنیهای مختلف مطرح میشود.

شفیعی ها اظهار داشت: آنچه که مهم است و مطالبه جدی مردم است این است که ما چشممان را از بیرون ببندیم و به داخل باز کنیم به تواناییهای خودمان همان تعبیری که مقام معظم رهبری داشتند ما اگر بخواهیم و انتظار داشته باشیم که مشکلات ما با نگاه بیگانگان و دشمنان نگاه مرحمت آمیز آنها که قطعا در آن خیانت و دشمنی وجود دارد حل بشود خیال باطل و عبث است باید همه مسئولین جدیت به خرج بدهند و برای حل مشکلات مردم به توانایی داخلی توجه کنند ابتکار و خلاقیت داشته باشند قطعا در سایه ابتکار و خلاقیت و سلامت نفس خدا هم کمک می کند و مشکلات کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به مشکلاتی که تحریمها برای مردم ایران به وجود آورد خاطر نشان کرد:مردم انتظار دارند که از سوی مسئولین جدیتی اعمال شود و افرادی که به همین راحتی شرکتهای در حال فعالیت ما خالی گذاشتند و برگشتند و تجهیزات خریداری شده مارا به دست ما نرساندند امروز نباید به راحتی بتوانند در صنایع ایران قدم بزنند و به این فکر کنند که اتفاقی نیفتاده.

دبیر حزب مؤتلفه قزین گفت: دولت مردان باید مراقب باشند که با برداشته شدن تحریم راه برای ورود عدهای به بازارهای ما باز نشود و بدانند که هر بی حرمتی و بی احترامی به این مردم پاسخی جدی خواهد داشت.

محمدحسین شفیعیها ادامه داد: اما این دغدغه و نگرانی هست بالاخره دولتی که تمام قد علیه نظام ما و علیه مردم ما رفتارهای غیرمنطقی و غیرعقلانی و حتی غیرعاطفی داشتند، اینها کسانی بودند که حتی حاظر شدند تحریم دارویی بشویم و بیماری های مختلف مردم ما را از پا در بیاورد فقط به خاطر اینکه مردم ما به آنچه که آنها میخواستند پاسخ ندادند این سوال برانگیز است که آیا این وزیر خارجه حق دارد که به سرعت بعد از توافق این ادعا بکنند که من می خواهم به ایران بیایم و بازدید داشته باشم و ما هم به راحتی بپذیریم در عین حال میبینیم که وزیر خارجه فرانسه به ایران میآید.

https://shoma-weekly.ir/CPZqeM