شهرستانها

آگاهی از دستاوردهای برجام حق مردم است

برجام دستاورد محرمانه‌ای ندارد که تاکنون ارائه نشده باشد و دلیلی هم ندارد که از مردم پنهان بماند؛ دست همه کسانی‌که برای برجام زحمت کشیده‌اند درد نکند، اما همه می‌دانیم که مذاکره از دولت قبل شروع شده بود و نظام از مذاکره با آمریکا پیرامون انرژی هسته‌ای پشیمان نیست و با خط قرمزی که مقام معظم رهبری تعیین کردند پیش رفت لذا در این مرحله دشمن چهره واقعی و خباثت خود را نشان می‌دهد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه «اگر دولت لیست مشکلات حلشده به واسطه برجام را منتشر کند، منتقدان نزد خانواده خود شرمنده میشوند»، خلاف سخن دولتیها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، غلاممحمد طاهری در نشست شورای حزب مؤتلفه در زاهدان اظهار کرد: متأسفانه امروز به جای واقعبینی و پرداختن به حقایق، مسائل را به گونهای بیان میکنند که گویا هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: مسئولان به جای پرداختن به رفع مشکل معیشتی و اشتغال جوانان و توجه به رشد و بالندگی کشور هر روز با بیان مطالبی مردم را مایوس و ناامید میکنند.

وی گفت: ملت ایران میداند که هرجا و در هر مذاکرهای که پای آمریکا در میان باشد نتیجه آن مبهم، نامعلوم و منجر به شکست خواهد بود.

طاهری بیان کرد: اینکه آقایان ظریف و صالحی به صراحت اعلام میکنند برجام با مشکلات روبهرو است و همه تعهدات غربیها روی کاغذ انجام شده نه در عمل! باید متوجه شد که اینها تنها حرف منتقدان نیست؛ بلکه سخن دولتیها است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: سخناناخیر هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه «اگر دولت لیست مشکلات حلشده به واسطه برجام را منتشر کند، این افرادی که میگویند برجام دستاوردی نداشته به واسطه این دروغ بزرگ نزد خانواده خود نیز شرمنده میشوند»، خلاف سخن دولتیهاست.

وی ادامه داد: صراحتا از کسانی که میگویند برجام دستاوردهایی داشته است، میخواهیم هر چه سریعتر برای رفع نگرانی مردم عزیز این دستاوردها را شفاف بیان کنند تا دوگانگی در افکارعمومی ایجاد نشود؛ ما معتقدیم آگاهی مردم از دستاوردهای برجام حقشان است.

طاهری تأکید کرد: برجام دستاورد محرمانهای ندارد که تاکنون ارائه نشده باشد و دلیلی هم ندارد که از مردم پنهان بماند؛ دست همه کسانیکه برای برجام زحمت کشیدهاند درد نکند، اما همه میدانیم که مذاکره از دولت قبل شروع شده بود و نظام از مذاکره با آمریکا پیرامون انرژی هستهای پشیمان نیست و با خط قرمزی که مقام معظم رهبری تعیین کردند پیش رفت لذا در این مرحله دشمن چهره واقعی و خباثت خود را نشان میدهد.

https://shoma-weekly.ir/4QpLyA